adp.nl een storing - Oktober, 2024?

ADP Storingen en status
ADP Logo

ADP.nl biedt bedrijven een volledige set diensten op het gebied van payroll en HR, waarmee ze hun personeelsbestand gericht kunnen beheren. Het platform helpt organisaties bij het automatiseren van hun HR-processen, het verbeteren van hun arbeidsmarktbereik en het ondersteunen van hun werknemers.

adp.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Geen ADP problemen gemeld in de afgelopen 24 uur

Deze grafiek toont het aantal ADP storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de Europe/Amsterdam tijdzone.

Recente ADP Gebruikersrapporten

Bekijk de laatste gebruikersrapporten over ADP, met een gedetailleerde beschrijving van de soorten problemen en hun locaties. Zo kun je bepalen of anderen in jouw omgeving soortgelijke problemen hebben.

  • NL Flag Icon
    sep. 19, 2024 - 10:56

    Een bezoeker van Breda, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Loonstrook inzien

  • NL Flag Icon
    sep. 19, 2024 - 09:03

    Een bezoeker van Utrecht, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Loonstrook inzien

  • NL Flag Icon
    aug. 10, 2024 - 11:47

    Een bezoeker van Maurik, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Loonstrook inzien

  • NL Flag Icon
    jul. 19, 2024 - 09:53

    Een bezoeker van Gorinchem, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Loonstrook inzien

  • NL Flag Icon
    jul. 19, 2024 - 07:25

    Een bezoeker van Schiedam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Loonstrook inzien

  • NL Flag Icon
    jun. 08, 2024 - 01:06

    Een bezoeker van Rotterdam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Loonstrook inzien

  • NL Flag Icon
    mei 23, 2024 - 19:27

    Een bezoeker van Rotterdam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Loonstrook inzien

Word lid van ADP Discussie

Suggesties? Problemen? Uitval?
Deel uw ADP ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Flag Icon

Evelien

Utrecht, The Netherlands 23 dagen ago

Inloggen gaat niet. Toepassingsfout wordt aangegeven.

NL Flag Icon

x

Maurik, The Netherlands 2 maanden ago

bij verzenden salaris "internal server error"

NL Flag Icon

Marc Ballijns

Gorinchem, The Netherlands 2 maanden ago

Krijg na het inloggen en ook na het veranderen van mijn wachtwoord geen toegang .

NL Flag Icon

Rotterdam, The Netherlands 4 maanden ago

salarisstrook website onbereikbaar

Meest voorkomende ADP problemen gemeld door gebruikers

100

Loonstrook inzien

ADP Storingslocaties

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Breda, North Brabant, NL

1

23 dagen geleden

NL Flag Icon

Utrecht, Utrecht, NL

2

23 dagen geleden

NL Flag Icon

Maurik, Gelderland, NL

1

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Gorinchem, South Holland, NL

6

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

1

8 maanden geleden

Ondervindt u momenteel problemen met ADP?

Werkt adp.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met ADP, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de service te melden

Tips als adp.nl niet werkt

  • Controleer de URL - Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat - Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen - Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen - Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken - U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten - Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus - Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus - Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen - Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Beoordeel uw ervaring met ADP uptime prestaties in de afgelopen 30 dagen

Dien hier je klachten in:

Via |

X

Via |

Facebook
  • Populaire sites

  • Controleer adp.nl Serverstatus.

  • Controleer adp.nl Serverstatus.

  • Controleer adp.nl Serverstatus.

  • Controleer adp.nl Serverstatus.

  • Controleer adp.nl Serverstatus.

  • Controleer adp.nl Serverstatus.

  • Controleer adp.nl Serverstatus.

  • Controleer adp.nl Serverstatus.

  • Controleer adp.nl Serverstatus.

  • Controleer adp.nl Serverstatus.

Veelgestelde vragen

Jeśli wszystko inne zawiedzie, zgłoś problem do nas, abyśmy mogli go dalej zbadać. Możesz również sprawdzić, czy inni użytkownicy mają ten sam problem na naszej stronie internetowej.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Adp.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.