ad.nl een storing - November, 2024?

Algemeen Dagblad Storingen en status
Algemeen Dagblad Logo

Ad.nl is een Nederlandse website waar gebruikers kunnen lezen over het laatste nieuws, sport, entertainment, lifestyle, business en technologie. Het biedt ook een verscheidenheid aan informatie over de lokale gemeenschap voor gebruikers.

Laatste controle: Zojuist |

URL gecontroleerd:

https://www.ad.nl/

Laatste neer:

niet recent

Reactietijd:

1.01 ms.

ad.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Geen Algemeen Dagblad problemen gemeld in de afgelopen 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Algemeen Dagblad storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de Europe/Amsterdam tijdzone.

Word lid van Algemeen Dagblad Discussie

Suggesties? Problemen? Uitval?
Deel uw Algemeen Dagblad ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

Ondervindt u momenteel problemen met Algemeen Dagblad?

Werkt ad.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Algemeen Dagblad, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de service te melden

ad.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Statuscode

nov. 20, 2024 - 23:14

1.01 ms.

200

nov. 18, 2024 - 17:03

1.13 ms.

200

nov. 12, 2024 - 21:28

1.06 ms.

200

nov. 07, 2024 - 19:04

1.11 ms.

200

nov. 07, 2024 - 11:11

1.16 ms.

200

okt. 31, 2024 - 05:35

1.03 ms.

200

okt. 24, 2024 - 22:36

1.06 ms.

200

Deze tabel toont de ad.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de downstatus.nl-service. Alle gegevens in de tabel staan in de Europe/Amsterdam tijdzone. Als Algemeen Dagblad down of traag is voor jou. Je kunt proberen een VPN-service te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en bekijk ook de Tips hieronder

Tips als ad.nl niet werkt

  • Controleer de URL - Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat - Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen - Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen - Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken - U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten - Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus - Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus - Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen - Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Latest ad.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met Algemeen Dagblad uptime prestaties in de afgelopen 30 dagen
  • Populaire sites

  • Controleer ad.nl Serverstatus.

  • Controleer ad.nl Serverstatus.

  • Controleer ad.nl Serverstatus.

  • Controleer ad.nl Serverstatus.

  • Controleer ad.nl Serverstatus.

  • Controleer ad.nl Serverstatus.

  • Controleer ad.nl Serverstatus.

  • Controleer ad.nl Serverstatus.

  • Controleer ad.nl Serverstatus.

  • Controleer ad.nl Serverstatus.

Veelgestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Ad.nl en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 1.01 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Ad.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.