Ziggo.nl een storing - Juni, 2024?

Ziggo Storingen en status
Ziggo Logo

Ziggo.nl is een website van Ziggo, een Nederlandse aanbieder van televisie, internet en telefonie. Op deze website kunnen klanten informatie vinden over producten en diensten van Ziggo, zoals tarieven, promoties en klantenservice.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://www.ziggo.nl/

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

2.38 ms.

Ziggo.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Ziggo problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Ziggo storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Ziggo Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Zegveld, Utrecht, NL

15

5 dagen geleden

NL Flag Icon

Dussen, North Brabant, NL

9

9 dagen geleden

NL Flag Icon

Maastricht, Limburg, NL

7

11 dagen geleden

NL Flag Icon

The Hague, South Holland, NL

23

12 dagen geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

35

22 dagen geleden

NL Flag Icon

Arnhem, Gelderland, NL

9

24 dagen geleden

NL Flag Icon

Swifterbant, Flevoland, NL

1

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Winsum, Groningen, NL

1

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Donderen, Drenthe, NL

2

2 maanden geleden

Meest voorkomend Ziggo door gebruikers gemelde problemen

65

E-mail

35

TV App

Heeft u problemen met Ziggo op dit moment?

Werkt ziggo.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Ziggo, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Ziggo.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

14 Juni 2024 - 16:39

2.38 ms.

200

14 Juni 2024 - 11:17

2.28 ms.

200

13 Juni 2024 - 20:33

2.3 ms.

200

13 Juni 2024 - 09:19

2.17 ms.

200

12 Juni 2024 - 17:15

2.25 ms.

200

12 Juni 2024 - 11:39

2.29 ms.

200

12 Juni 2024 - 05:25

2.37 ms.

200

Deze tabel toont de ziggo.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als Ziggo voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Ziggo.nl

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Ziggo Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Ziggo ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Ben

Maastricht, The Netherlands 1 week ago

Kunnen geen mails verzenden,wel ontvangen.
Roosendaal

NL Vlag Pictogram

Boxem

Utrecht, The Netherlands 3 weeks ago

Alles weg

NL Vlag Pictogram

Nicole westerburger

Ede, The Netherlands 4 weeks ago

Mailserver niet bereikbaar

NL Vlag Pictogram

Nico Vullers

Herten, The Netherlands 4 weeks ago

Geen e-mail

NL Vlag Pictogram

Y van Oord

Rotterdam, The Netherlands 1 month ago

Al vanaf 17.00 gisteren geen internet en tv meer door storing bij ZIGGO !! Is nu 5.07 en nog niks verholpen !!

NL Vlag Pictogram

K.van Vliet

Werkendam, The Netherlands 1 month ago

Kan alleen de zenders 1-2-3 krijgen, daarna vanaf 11
Smartkaart nr 4108 4692 098R

NL Vlag Pictogram

Kar

Amsterdam, The Netherlands 1 month ago

Internet werkt niet

NL Vlag Pictogram

Henry

Amersfoort, The Netherlands 1 month ago

Geen verbinding met servers

NL Vlag Pictogram

Hm stoop

Zaandam, The Netherlands 1 month ago

Tv doet het niet

NL Vlag Pictogram

Andre

Arnhem, The Netherlands 1 month ago

Geen internet en tv

NL Vlag Pictogram

H.bosscha

Soest, The Netherlands 1 month ago

Geen internet verbinding

NL Vlag Pictogram

Gd

Arnhem, The Netherlands 1 month ago

Geen internet

NL Vlag Pictogram

Teus van der Plas

Nieuw-Vennep, The Netherlands 1 month ago

Geen wifi of internet

NL Vlag Pictogram

van Boekhold-Postma

Rotterdam, The Netherlands 2 months ago

Vanaf gisterenavond wifi problemen

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, The Netherlands 2 months ago

Alles ligt eruit

NL Vlag Pictogram

H.W. Stam

Amsterdam, The Netherlands 2 months ago

Tv reageert niet meer

NL Vlag Pictogram

J.mellema

Winsum, The Netherlands 2 months ago

Een aantal zenders zijn weggevallen.zwart beeld.de meeste kanalen doen het wel.

NL Vlag Pictogram

Natasja

Amersfoort, The Netherlands 3 months ago

Geen internet dus ook geen tv en bellen

NL Vlag Pictogram

Volendam, The Netherlands 3 months ago

Steeds beeld weg en momentje, dit ligt niet aan mij.

NL Vlag Pictogram

Rotterdam, The Netherlands 3 months ago

Totaal geen internet meer kabel + wifi nu al 3 uur lanh

Latest ziggo.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met Ziggo uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Via |

Website

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Ziggo.nl en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 2.38 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Ziggo.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.