tui.nl een storing - Oktober, 2024?

Tui Storingen en status
Tui Logo

Tui.nl is een populaire Nederlandse reiswebsite. Ze bieden een breed scala aan vakantiepakketten, vluchten en accommodaties, passend bij diverse budgetten en vakantievoorkeuren. Hun website is eenvoudig te gebruiken en heeft een aanlokkelijk ontwerp dat bezoekers stimuleert om te verkennen en te boeken. Gemak en veelzijdigheid maken tui.nl tot een betrouwbare keuze voor het plannen van reizen in Nederland.

Laatste controle: Zojuist |

URL gecontroleerd:

https://www.tui.nl/

Laatste neer:

niet recent

Reactietijd:

0.77 ms.

tui.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Geen Tui problemen gemeld in de afgelopen 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Tui storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de Europe/Amsterdam tijdzone.

Recente Tui Gebruikersrapporten

Bekijk de laatste gebruikersrapporten over Tui, met een gedetailleerde beschrijving van de soorten problemen en hun locaties. Zo kun je bepalen of anderen in jouw omgeving soortgelijke problemen hebben.

  • TR Flag Icon
    okt. 08, 2024 - 22:57

    Een bezoeker van Mardin, Türkiye heeft een probleem gemeld met Service

  • NL Flag Icon
    okt. 08, 2024 - 22:21

    Een bezoeker van Doorn, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Ik wil bagage bij bieken maar wordt niet doorgestuurd naar de betaling

  • NL Flag Icon
    okt. 06, 2024 - 11:34

    Een bezoeker van Spijkenisse, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Service

  • NL Flag Icon
    okt. 02, 2024 - 22:09

    Een bezoeker van Harderwijk, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Ik wil bagage bij bieken maar wordt niet doorgestuurd naar de betaling

  • NL Flag Icon
    okt. 01, 2024 - 23:46

    Een bezoeker van Utrecht, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Ik wil bagage bij bieken maar wordt niet doorgestuurd naar de betaling

  • NL Flag Icon
    okt. 01, 2024 - 00:36

    Een bezoeker van Amsterdam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Service

  • NL Flag Icon
    sep. 30, 2024 - 23:52

    Een bezoeker van Amsterdam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Ik wil bagage bij bieken maar wordt niet doorgestuurd naar de betaling

Word lid van Tui Discussie

Suggesties? Problemen? Uitval?
Deel uw Tui ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Flag Icon

Nicole

Doorn, The Netherlands 9 dagen ago

Krijg knipperend melding inloggen of annuleren maar kan niet weg klikken. Is Duitse tui

NL Flag Icon

Harderwijk, The Netherlands 15 dagen ago

Kan boeking niet afronden en betalen

NL Flag Icon

Mohamed

Utrecht, The Netherlands 16 dagen ago

Ik wil vliegtickets kopen, als je naar betaling gaat werkt de site niet. Geeft aan probleem en probeer het opnieuw.

NL Flag Icon

Ili

Amsterdam, The Netherlands 17 dagen ago

Ide site is niet bereikbaar.acces denied

NL Flag Icon

Mickel

Amsterdam, The Netherlands 17 dagen ago

De site is niet bereikbaar. acces denied.

NL Flag Icon

jo

Tolkamer, The Netherlands 17 dagen ago

betaalpagina tui werkt niet

NL Flag Icon

Ardi Boenink

Amsterdam, The Netherlands 21 dagen ago

Kan niet doorloggen naarstoelreseveringen en inchecken , geeft kan er niet in .
Had al wel stoelen gereserveerd, alles bij tui .

CW Flag Icon

Willemstad, Curacao 1 maanden ago

Wil bagage bijboeken, maar kom niet in de betaalpagina om de betaling te doen

NL Flag Icon

Ronald van Noije

Ransdaal, The Netherlands 1 maanden ago

Betaling van de extra service likt niet.
Wordt niet doorgestuurd naar de betalingstermijn app

NL Flag Icon

Corina

Utrecht, The Netherlands 1 maanden ago

Kan niet betalen. Technische problemen

NL Flag Icon

WLamper

Amsterdam, The Netherlands 1 maanden ago

Krijg constant access denied

NL Flag Icon

Kudelstaart, The Netherlands 1 maanden ago

Boeking is niet zichtbaar in de app

NL Flag Icon

Meppel, The Netherlands 1 maanden ago

Boeking niet zichtbaar in app

NL Flag Icon

Hoofddorp, The Netherlands 1 maanden ago

Kan geen gegevens invullen in de boeking.

NL Flag Icon

Rotterdam, The Netherlands 1 maanden ago

ophalen prijzen

NL Flag Icon

Vic

Kessel, The Netherlands 1 maanden ago

Ik kom niet bij mijn boeking

NL Flag Icon

vd Land

Terneuzen, The Netherlands 1 maanden ago

Ik kan mijn boeking niet openen

NL Flag Icon

Amsterdam, The Netherlands 1 maanden ago

als ik het open dan krijg ik acces denied

NL Flag Icon

Henk

Veenendaal, The Netherlands 1 maanden ago

Online inchecken NIET MOGELIJK!

NL Flag Icon

Ossendrecht, The Netherlands 1 maanden ago

Kan geen stoelen reserveren betaling gaat mis

NL Flag Icon

P. Neiteler

Rijswijk, The Netherlands 1 maanden ago

Kan niet online inchecken .

NL Flag Icon

Barendrecht, The Netherlands 1 maanden ago

Kan geen stoel reserveren

NL Flag Icon

Shakira

Amstelveen, The Netherlands 1 maanden ago

Ik kan wel inloggen maar als ik wil naar betaling gaan dit duurt 60 seconden volgens de app maar toch blijf het en daarna stuur het van oeps probeer opnieuw verbinding mislukt

NL Flag Icon

Marco

Amsterdam, The Netherlands 1 maanden ago

Storing bij stoelreservering

NL Flag Icon

gerrie

Aalsmeer, The Netherlands 2 maanden ago

wil registreren krijg geen link

NL Flag Icon

josephine

Poortugaal, The Netherlands 2 maanden ago

ik wil boeking wijzigen maar wordt niet doorgestuurd naar de betaalpagina

NL Flag Icon

Miep

The Hague, The Netherlands 2 maanden ago

Stoel reserveren storing

NL Flag Icon

Marijke Kooi

Amsterdam, The Netherlands 2 maanden ago

Tui.nl
Krijg "access denied" geen toegang via deze server

NL Flag Icon

De jong

Amsterdam, The Netherlands 2 maanden ago

Ik kan geen betaling doen bij stoelreservering. Moet steeds opnieuw inloggen en wordt om de haveklap geblokkeerd op de juiste gegevens.

NL Flag Icon

L van Haaren

Veenendaal, The Netherlands 2 maanden ago

Ik wil stoelen reserveren, echter bij de betaling kom ik niet verder. Geeft storing aan en dat ik na 30 min opnieuw kan proberen. Echter dan weer dezelfde foutmelding bij betaling bij bank.

NL Flag Icon

Barneveld, The Netherlands 2 maanden ago

Die hrle last minute tabb werkt niet

NL Flag Icon

Ron

Amsterdam, The Netherlands 2 maanden ago

Website blokkeert

NL Flag Icon

Marco Stellingwerf

Heemskerk, The Netherlands 2 maanden ago

App opent niet sinds zojuist. Afgelopen weken geen enkel probleem geweest. Gaan vandaag op vakantie dus app nodig

ES Flag Icon

rp

Bilbao, Spain 2 maanden ago

storing bij online inchecken

NL Flag Icon

Vianen, The Netherlands 2 maanden ago

Geen website bezoek meer mogelijk

NL Flag Icon

Mark

Bunschoten, The Netherlands 2 maanden ago

kan niet inchecken

NL Flag Icon

Bami hap

Amsterdam, The Netherlands 2 maanden ago

kan geen prijzen laden op website, goede internet verbinding, dus het is hun probleem. zelfde probleem bij ander persoon ( test persoon ingeschakelt )

NL Flag Icon

Mandy

Hendrik-Ido-Ambacht, The Netherlands 3 maanden ago

Kan geen vakantie boeken. Gooit ons van de website af.

NL Flag Icon

Marcis@live.nl

Schiedam, The Netherlands 3 maanden ago

Kan alles invullen maar niet boeken.

NL Flag Icon

Bianca

Blaricum, The Netherlands 3 maanden ago

Tui: prijzen en beschikbaarstelling willen niet loaden.

NL Flag Icon

Blaricum, The Netherlands 3 maanden ago

Zodra je op prijzen klikt krijg je niks ,begint weer opnieuw enz enz enz

NL Flag Icon

G.J.

Vlaardingen, The Netherlands 3 maanden ago

Website blijft vernieuwen

NL Flag Icon

Swifterbant, The Netherlands 3 maanden ago

Prijzen laden niet

NL Flag Icon

C j schuijt

Doesburg, The Netherlands 3 maanden ago

In de app kan niet niet bij de prijzen komen van bijna iedere accommodatie

NL Flag Icon

T

Capelle aan den IJssel, The Netherlands 3 maanden ago

De prijzen laden niet

NL Flag Icon

Heerlen, The Netherlands 3 maanden ago

Ik kan iet op prijzen en boeken klmen

NL Flag Icon

Jolanda

Tilburg, The Netherlands 3 maanden ago

Kan geen prijzen zien van vakanties

NL Flag Icon

Doris

Gouda, The Netherlands 3 maanden ago

Al drie dagen klik ik op de knop prijzen en die blijft draaien en er komen geen prijzen loopt vast website en app. Alle cookies verwijderd helpt niet tel opnieuw gestart internet verb gecheckt. Via Instagram kwam ik er wel in.

NL Flag Icon

D

Alkmaar, The Netherlands 3 maanden ago

Als ik druk op de prijzen loopt alles vast en zie ik geen prijzen staan

NL Flag Icon

Rint

IJsselstein, The Netherlands 3 maanden ago

Pagina blijft verversen in browser Chrome en edge op mobiele telefoon

NL Flag Icon

Delfzijl, The Netherlands 3 maanden ago

Als je prijs en boeking wilt bekijken flikkerd die heen en weer

NL Flag Icon

Zaltbommel, The Netherlands 3 maanden ago

Kan niets boeken

NL Flag Icon

Utrecht, The Netherlands 3 maanden ago

Laadt geen prijzen

NL Flag Icon

Vera

The Hague, The Netherlands 3 maanden ago

Kan geen prijzen bekijken. Pagina blijft verversen

NL Flag Icon

Eindhoven, The Netherlands 3 maanden ago

Ik wil kijken of ik kan boeken. Maar kan geen datum etc vinden,blijft heen en weer gaan zonder resultaten

NL Flag Icon

Wilma Geselle-Kopmels

Goes, The Netherlands 3 maanden ago

Op site loopt prijzen en boeken vast... verschijnt niet en blijft dan steeds verspringen en weer laden

NL Flag Icon

Claudia

Ermelo, The Netherlands 3 maanden ago

Je kan niet zoeken naar een accomodatie, scherm verspringt

NL Flag Icon

Amsterdam, The Netherlands 3 maanden ago

Prijzen worden niet zichtbaar op de website

NL Flag Icon

Koen

Rotterdam, The Netherlands 3 maanden ago

Prijzen laden niet

NL Flag Icon

Sandra

Rotterdam, The Netherlands 3 maanden ago

Hij verspringt continue

NL Flag Icon

J

Amsterdam, The Netherlands 3 maanden ago

Kan niet boeken

NL Flag Icon

Amsterdam, The Netherlands 3 maanden ago

Prijzen laden niet

NL Flag Icon

G

Utrecht, The Netherlands 3 maanden ago

Bij aanklikken van knop “prijzen en boeken” slaat de site steeds in een loop.

NL Flag Icon

Petra

Eindhoven, The Netherlands 3 maanden ago

Knop prijzen en boeken werkt niet.

NL Flag Icon

Haarlem, The Netherlands 3 maanden ago

Op het moment dat ik op prijzen en beschikbaarheid klik gaat de website steeds opnieuw herladen en flikkeren

NL Flag Icon

Jeroen

Nijmegen, The Netherlands 3 maanden ago

In de optie "prijzen/boeken" blijft hij laden, ik kan dus geen prijzen zien en of boeken.

NL Flag Icon

Swifterbant, The Netherlands 3 maanden ago

Prijzen Spanje/Griekenland laden niet

NL Flag Icon

Sabine

Utrecht, The Netherlands 3 maanden ago

De pagina laden niet als op de prijzen en datum klikt

NL Flag Icon

Marielle

Amsterdam, The Netherlands 3 maanden ago

Website werkt niet. Kan alleen plaatjes ķijken, maar informatie zoals prijzen kun je niet zien en dus ook niks boeken

NL Flag Icon

Boskoop, The Netherlands 3 maanden ago

Laadt geen prijzen op sinds gisteravond. Je kan dus ook niet boeken

NL Flag Icon

corina van vugt

Raamsdonksveer, The Netherlands 3 maanden ago

kan prijzen niet bekijken blijft steeds opnieuw laden lijkt wel een knipperlicht

NL Flag Icon

's-Hertogenbosch, The Netherlands 3 maanden ago

Website van slag kan niks

NL Flag Icon

Petra

's-Gravendeel, The Netherlands 3 maanden ago

Pagina van prijzen/ boeken laad niet

NL Flag Icon

Robbie

Julianadorp, The Netherlands 3 maanden ago

Als je na de boeken/prijzen wilt kijken blijft de pagina zich steeds opnieuw laden

BQ Flag Icon

Celeste

Kralendijk, Bonaire, Sint Eustatius, and Saba 3 maanden ago

Ik kan niet online inchecken

NL Flag Icon

Janine

Amsterdam, The Netherlands 3 maanden ago

Prijzen laden niet

NL Flag Icon

Coby

Rotterdam, The Netherlands 3 maanden ago

Kan geen prijzen bekijken of boekingen doen

NL Flag Icon

M

Capelle aan den IJssel, The Netherlands 3 maanden ago

Bij prijzen en boeken doet zowel de app als de website raar

NL Flag Icon

M

The Hague, The Netherlands 3 maanden ago

Laad geen prijzen

NL Flag Icon

Rotterdam, The Netherlands 3 maanden ago

Laad nier

GR Flag Icon

Athens, Greece 3 maanden ago

Kan niet boeken

NL Flag Icon

Pleun

Zierikzee, The Netherlands 3 maanden ago

Prijzen & boeken blijven continu verversen niet mogelijk een reis te boeken ook in de app

NL Flag Icon

Sanne

Schiedam, The Netherlands 3 maanden ago

Prijzen&boeken laad telkens opnieuw waardoor ik geen reisjes kan bekijken

NL Flag Icon

Almere Stad, The Netherlands 3 maanden ago

Pagina laad telkens opnieuw

NL Flag Icon

G

Utrecht, The Netherlands 3 maanden ago

Bij openen van een keuze op een hotel blijft de site constant verversen. Je komt niet verder

NL Flag Icon

Schiedam, The Netherlands 3 maanden ago

boeken lukt niet, telkens krijg ik te zien opgevraagde pagina niet vindbaar

NL Flag Icon

Susanne van der Zwaag

Zeist, The Netherlands 3 maanden ago

Ik wil bagage bij boeken maar wordt niet doorgestuurd naar de betaling. Dit is zeer frustrerend

NL Flag Icon

Vakantieman

Scharendijke, The Netherlands 3 maanden ago

niet bereikbaar

EG Flag Icon

Mk

Cairo, Egypt 3 maanden ago

We kunnen niet online inchecken

CV Flag Icon

Praia, Cabo Verde 3 maanden ago

Kan niet inchecken

NL Flag Icon

Weert, The Netherlands 3 maanden ago

Kan geen stoelreservering voor vlucht online doen

NL Flag Icon

Khadija

Purmerend, The Netherlands 4 maanden ago

kan niet naar mijn boekingen

NL Flag Icon

Rijswijk, The Netherlands 4 maanden ago

Prijzen laden niet

NL Flag Icon

Dakkus

Spijkenisse, The Netherlands 4 maanden ago

Mijn tui laad ge gegevens niet

NL Flag Icon

Simon

Schiphol, The Netherlands 4 maanden ago

TUI website al dagen niet bereikbaar

NL Flag Icon

Zuidland, The Netherlands 4 maanden ago

Ik kan niet inloggen met inloggegevens en boekingsnummer via browser op mijn telefoon, de browser op mijn laptop en de tui App

NL Flag Icon

Jerry

Lelystad, The Netherlands 4 maanden ago

Mijn tui laat niet alle inhoud zien. Is al paar dagen zo.

NL Flag Icon

Milan

Amersfoort, The Netherlands 4 maanden ago

krijg een melding dat toegang niet verleend wordt.

NL Flag Icon

Revenich

Geleen, The Netherlands 4 maanden ago

We kunnen niet boeken

NL Flag Icon

SseJ

Zoetermeer, The Netherlands 5 maanden ago

Er zijn geen data zichtbaar bij de reizen.

TR Flag Icon

Teoman

Kayseri, Türkiye 5 maanden ago

Email inloggen registreren lukt niet

NL Flag Icon

Amsterdam, The Netherlands 5 maanden ago

Kunnen niet inchecken bij balie 22/23 op Schiphol

NL Flag Icon

RF

Leeuwarden, The Netherlands 7 maanden ago

Ik kan al tijden geen los ticket boeken op tui. NL
Meerdere apparaten browsers en account gebruikt maar de zoek functie werkt niet.
De app werkte hiervoor wél maar ook nu kan ik via de app geen losse ticket boeken. Ze zoekfilters werken niet, er komen geen resultaten...

Meest voorkomende Tui problemen gemeld door gebruikers

11

Algemene kwesties

48

Service

41

Ik wil bagage bij bieken maar wordt niet doorgestuurd naar de betaling

Tui Storingslocaties

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Doorn, Utrecht, NL

20

9 dagen geleden

NL Flag Icon

Spijkenisse, South Holland, NL

52

11 dagen geleden

NL Flag Icon

Harderwijk, Gelderland, NL

18

15 dagen geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

58

17 dagen geleden

NL Flag Icon

Almere Stad, Flevoland, NL

10

26 dagen geleden

NL Flag Icon

Ransdaal, Limburg, NL

8

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Ossendrecht, North Brabant, NL

15

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Leeuwarden, Friesland, NL

2

3 maanden geleden

TR Flag Icon

Kayseri, Kayseri, TR

1

5 maanden geleden

BE Flag Icon

Saint-Gilles, Brussels Capital, BE

1

6 maanden geleden

Ondervindt u momenteel problemen met Tui?

Werkt tui.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Tui, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de service te melden

tui.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Statuscode

okt. 17, 2024 - 17:16

0.77 ms.

200

okt. 17, 2024 - 12:10

1.14 ms.

200

okt. 17, 2024 - 06:25

0.83 ms.

200

okt. 16, 2024 - 15:58

0.75 ms.

200

okt. 16, 2024 - 09:46

0.78 ms.

200

okt. 15, 2024 - 22:18

0.8 ms.

200

okt. 15, 2024 - 15:59

0.75 ms.

200

Deze tabel toont de tui.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de downstatus.nl-service. Alle gegevens in de tabel staan in de Europe/Amsterdam tijdzone. Als Tui down of traag is voor jou. Je kunt proberen een VPN-service te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en bekijk ook de Tips hieronder

Tips als tui.nl niet werkt

  • Controleer de URL - Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat - Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen - Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen - Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken - U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten - Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus - Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus - Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen - Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Beoordeel uw ervaring met Tui uptime prestaties in de afgelopen 30 dagen
  • Populaire sites

  • Controleer tui.nl Serverstatus.

  • Controleer tui.nl Serverstatus.

  • Controleer tui.nl Serverstatus.

  • Controleer tui.nl Serverstatus.

  • Controleer tui.nl Serverstatus.

  • Controleer tui.nl Serverstatus.

  • Controleer tui.nl Serverstatus.

  • Controleer tui.nl Serverstatus.

  • Controleer tui.nl Serverstatus.

  • Controleer tui.nl Serverstatus.

Veelgestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Tui.nl en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 0.77 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Tui.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.