Tui.nl een storing - Juni, 2024?

Tui Storingen en status
Tui Logo

Tui.nl is een populaire Nederlandse reiswebsite. Ze bieden een breed scala aan vakantiepakketten, vluchten en accommodaties, passend bij diverse budgetten en vakantievoorkeuren. Hun website is eenvoudig te gebruiken en heeft een aanlokkelijk ontwerp dat bezoekers stimuleert om te verkennen en te boeken. Gemak en veelzijdigheid maken tui.nl tot een betrouwbare keuze voor het plannen van reizen in Nederland.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://www.tui.nl/

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

0.77 ms.

Tui.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Tui problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Tui storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Tui Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Hoeven, North Brabant, NL

2

1 dagen geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

7

3 dagen geleden

NL Flag Icon

Rijswijk, South Holland, NL

8

4 dagen geleden

NL Flag Icon

Kesteren, Gelderland, NL

2

11 dagen geleden

NL Flag Icon

Lelystad, Flevoland, NL

1

20 dagen geleden

NL Flag Icon

Amersfoort, Utrecht, NL

1

23 dagen geleden

NL Flag Icon

Geleen, Limburg, NL

1

24 dagen geleden

TR Flag Icon

Kayseri, Kayseri, TR

1

29 dagen geleden

BE Flag Icon

Saint-Gilles, Brussels Capital, BE

1

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Leeuwarden, Friesland, NL

1

3 maanden geleden

Meest voorkomend Tui door gebruikers gemelde problemen

56

Algemene kwesties

44

Service

Heeft u problemen met Tui op dit moment?

Werkt tui.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Tui, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Tui.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

14 Juni 2024 - 19:03

0.77 ms.

200

14 Juni 2024 - 13:56

0.79 ms.

200

14 Juni 2024 - 08:09

0.77 ms.

200

13 Juni 2024 - 14:32

0.83 ms.

200

13 Juni 2024 - 08:19

13.75 ms.

200

12 Juni 2024 - 20:50

13.78 ms.

200

12 Juni 2024 - 13:25

13.77 ms.

200

Deze tabel toont de tui.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als Tui voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Tui.nl

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Tui Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Tui ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Rijswijk, The Netherlands 4 days ago

Prijzen laden niet

NL Vlag Pictogram

Dakkus

Spijkenisse, The Netherlands 1 week ago

Mijn tui laad ge gegevens niet

NL Vlag Pictogram

Simon

Schiphol, The Netherlands 2 weeks ago

TUI website al dagen niet bereikbaar

NL Vlag Pictogram

Zuidland, The Netherlands 2 weeks ago

Ik kan niet inloggen met inloggegevens en boekingsnummer via browser op mijn telefoon, de browser op mijn laptop en de tui App

NL Vlag Pictogram

Jerry

Lelystad, The Netherlands 2 weeks ago

Mijn tui laat niet alle inhoud zien. Is al paar dagen zo.

NL Vlag Pictogram

Milan

Amersfoort, The Netherlands 3 weeks ago

krijg een melding dat toegang niet verleend wordt.

NL Vlag Pictogram

Revenich

Geleen, The Netherlands 3 weeks ago

We kunnen niet boeken

NL Vlag Pictogram

SseJ

Zoetermeer, The Netherlands 4 weeks ago

Er zijn geen data zichtbaar bij de reizen.

TR Vlag Pictogram

Teoman

Kayseri, Türkiye 4 weeks ago

Email inloggen registreren lukt niet

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, The Netherlands 1 month ago

Kunnen niet inchecken bij balie 22/23 op Schiphol

NL Vlag Pictogram

RF

Leeuwarden, The Netherlands 3 months ago

Ik kan al tijden geen los ticket boeken op tui. NL
Meerdere apparaten browsers en account gebruikt maar de zoek functie werkt niet.
De app werkte hiervoor wél maar ook nu kan ik via de app geen losse ticket boeken. Ze zoekfilters werken niet, er komen geen resultaten...

Beoordeel uw ervaring met Tui uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Tui.nl en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 0.77 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Tui.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.