Budget Thuis een storing - Juni, 2024?

Budget Thuis Storingen en status
Budget Thuis Logo

Budgetthuis.nl is een online platform dat mensen helpt bij het beheren van hun financiën. Het biedt gebruikers een gemakkelijke manier om hun inkomsten en uitgaven bij te houden, hun budget op te stellen en hun financiële doelen te behalen.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://www.budgetthuis.nl/

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

1.91 ms.

Budget Thuis storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Budget Thuis problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Budget Thuis storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Budget Thuis Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

23

3 dagen geleden

NL Flag Icon

Rijswijk, South Holland, NL

22

3 dagen geleden

NL Flag Icon

Westervoort, Gelderland, NL

3

4 dagen geleden

NL Flag Icon

Utrecht, Utrecht, NL

10

7 dagen geleden

NL Flag Icon

Venlo, Limburg, NL

3

19 dagen geleden

NL Flag Icon

Lelystad, Flevoland, NL

1

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Kruiningen, Zeeland, NL

5

7 maanden geleden

Meest voorkomend Budget Thuis door gebruikers gemelde problemen

27

Inloggen

51

Website

22

app

Heeft u problemen met Budget Thuis op dit moment?

Werkt budgetthuis.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Budget Thuis, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Budgetthuis.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

15 Juni 2024 - 08:08

1.91 ms.

200

15 Juni 2024 - 02:33

2 ms.

200

14 Juni 2024 - 18:41

1.96 ms.

200

14 Juni 2024 - 12:59

1.94 ms.

200

13 Juni 2024 - 21:40

1.94 ms.

200

13 Juni 2024 - 15:36

1.91 ms.

200

12 Juni 2024 - 07:00

2.1 ms.

200

Deze tabel toont de budgetthuis.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als Budget Thuis voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Budgetthuis.nl

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Budget Thuis Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Budget Thuis ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Lia

Rijswijk, The Netherlands 5 days ago

Internet uit gevallen

NL Vlag Pictogram

Cynthia

Delft, The Netherlands 5 days ago

Loopt steeds vast

NL Vlag Pictogram

Umit

Utrecht, The Netherlands 1 week ago

Al 2 dagen geen internet

NL Vlag Pictogram

Jonkers

Amsterdam, The Netherlands 1 week ago

We hebben op dit moment geen internet

NL Vlag Pictogram

M

The Hague, The Netherlands 1 week ago

Geen verbinding met internet

NL Vlag Pictogram

Berrie

Amsterdam, The Netherlands 2 weeks ago

Kan niet inloggen in de app of op de webbrowser

NL Vlag Pictogram

Jongsma

Wormer, The Netherlands 2 weeks ago

Traag inyernet

NL Vlag Pictogram

Jd

Utrecht, The Netherlands 2 weeks ago

Geen internet en tv

NL Vlag Pictogram

Amy

Amstelveen, The Netherlands 2 weeks ago

Mijn wifi doet het niet

NL Vlag Pictogram

Eva

Amsterdam, The Netherlands 3 weeks ago

Geen verbinding. Internet en tv doet het niet.

NL Vlag Pictogram

Yannick

Hoogland, The Netherlands 1 month ago

Weg val internet

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, The Netherlands 1 month ago

Internet en tv ligt eruit

NL Vlag Pictogram

Tamara Seithen

Spijkenisse, The Netherlands 1 month ago

Rond 22.00 uur ging het beeld op zwart. Na heropstarten en resetten en al die andere dingen nog steeds zwart beeld.

NL Vlag Pictogram

Hendrik-Ido-Ambacht, The Netherlands 1 month ago

1 groot groen scherm

NL Vlag Pictogram

Ernst

The Hague, The Netherlands 1 month ago

Geen stroom

NL Vlag Pictogram

Bob m

Amsterdam, The Netherlands 1 month ago

Herhaaldelijk router gerestart maar nog steeds niks :(

NL Vlag Pictogram

Schiedam, The Netherlands 1 month ago

Werkt niet

NL Vlag Pictogram

Melissa

Amsterdam, The Netherlands 2 months ago

Al de hele dag geen Internet.

NL Vlag Pictogram

Stefan

Lelystad, The Netherlands 2 months ago

al 2 weken lang geen gebruiksoverzicht; 0 communicatie vanuit Budget; en een klantenservice die geen enkele duidelijkheid kan verschaffen hierin

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, The Netherlands 3 months ago

Ik Kan geen verbinding maken.

NL Vlag Pictogram

gmhummel54@gmail.com

Rotterdam, The Netherlands 3 months ago

Vanaf 15.00 uur t/m 18.00 uur geen verbinding gehad met internet,daar ik om deze tijd mijn belasting consulent op bezoek gehad voor opgave belasting 2023.
Ik vind dit een kwalijke zaak.

NL Vlag Pictogram

Weert, The Netherlands 3 months ago

website reageert niet. is down. geen ping.

NL Vlag Pictogram

Aleksandra

Kamerik, The Netherlands 4 months ago

Geen internet en tv.

NL Vlag Pictogram

Peter Zuijderwijk

Waddinxveen, The Netherlands 4 months ago

Belachelijk hoog stroomverbruik in de app

Latest budgetthuis.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met Budget Thuis uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Budgetthuis.nl en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 1.91 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Budgetthuis.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.