Klm.nl een storing - Juli, 2024?
![KLM Logo](https://downstatus.nl/static/logos/klm.nl-logo.png)
KLM.nl is een website van KLM, de Nederlandse luchtvaartmaatschappij, waarop reizigers informatie en tickets kunnen boeken voor vluchten, hotels en autohuur.
KLM.nl is een website van KLM, de Nederlandse luchtvaartmaatschappij, waarop reizigers informatie en tickets kunnen boeken voor vluchten, hotels en autohuur.
URL Gecontroleerd:
https://www.klm.nl/
Laatste neer:
Naar beneden (nu)
Reactietijd:
geen reactie
Mogelijk KLM storingen gemeld in de laatste 24 uur!
Deze grafiek toont het aantal KLM storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.
Locatie
Rapporten
Laatst gerapporteerd
Rotterdam, South Holland, NL
46
15 uren geleden
Amsterdam, North Holland, NL
48
7 dagen geleden
Niekerk, Groningen, NL
6
1 maanden geleden
Kerkdriel, Gelderland, NL
16
1 maanden geleden
Leeuwarden, Friesland, NL
3
1 maanden geleden
Veenendaal, Utrecht, NL
10
1 maanden geleden
Huijbergen, North Brabant, NL
13
1 maanden geleden
Goes, Zeeland, NL
4
2 maanden geleden
Hoensbroek, Limburg, NL
3
3 maanden geleden
Lillehammer, Innlandet, NO
1
5 maanden geleden
Jakarta, Jakarta, ID
1
5 maanden geleden
Richmond, England, GB
1
5 maanden geleden
Cuisery, Bourgogne-Franche-Comte, FR
1
5 maanden geleden
São Paulo, Sao Paulo, BR
1
6 maanden geleden
Sint Michiel Liber, , CW
1
6 maanden geleden
Flying Blue
Website blijft hangen bij zoeken van vlucht
Website opent niet goed, waardoor je ook niks kan opzoeken
inloggen
Werkt klm.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met KLM, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden
Datum en tijd
Reactietijd
Status Code
27 Juli 2024 - 03:06
no response
400
26 Juli 2024 - 16:36
no response
400
26 Juli 2024 - 16:36
no response
400
26 Juli 2024 - 07:21
no response
400
25 Juli 2024 - 18:48
no response
400
25 Juli 2024 - 13:33
no response
400
25 Juli 2024 - 04:58
no response
400
Deze tabel toont de klm.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als KLM voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen
Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.
Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.
Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.
Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.
Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.
Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.
Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.
Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.
DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.
Onlangs Down
Controleer Ziggo Server Status.
Controleer Budget Thuis Server Status.
Controleer Dpd Server Status.
Controleer Bunq Server Status.
Controleer KLM Server Status.
Controleer NIBC Direct Server Status.
Controleer The Sims 4 Server Status.
Controleer Tui Server Status.
Controleer Paiq Server Status.
Controleer Werkspot Server Status.
Populaire sites
Controleer Promovendum Server Status.
Controleer Siboom Server Status.
Controleer veiling.catawiki.nl Server Status.
Controleer Daparto Server Status.
Controleer Woordwolk Server Status.
Controleer Dronexpert Server Status.
Controleer Wajongtalenten Server Status.
Controleer Voeronline Server Status.
Controleer A2sp Server Status.
Controleer bca.autoblox.nl Server Status.
Het lijkt erop dat de website Klm.nl tijdelijk uitvalt
2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.
3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.
4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.
5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.
Rob
Enkhuizen, The Netherlands • 1 week agoAl dagen een "onverwacht technisch probleem" bij inloggen. Verwijderen cookies, niets helpt.
Deventer, The Netherlands • 2 weeks ago
ben stoelen aan het reserveren, constant melding technische fout
Hans B.
Amsterdam, The Netherlands • 2 weeks agoWaarom meldt KLM dit niet actief. Zit lange tijd te proberen in te loggen en te wachten op SMS. Hoor pas na bellen,dat er een storing is.
Amsterdam, The Netherlands • 2 weeks ago
Site reageert niet na invoeren gewenste data
Marty J
Amsterdam, The Netherlands • 3 weeks agoDe app alsmede online is niet in te loggen
P Wilkinson
Amsterdam, The Netherlands • 4 weeks agokan niet inloggen geen toegang tot server
Niekerk, The Netherlands • 1 month ago
Inloggen werkt niet: de volgende melding: Sorry, er is een onverwacht technisch probleem. Probeer het alstublieft later opnieuw of neem contact op met het KLM Contactcentrum.
Clay S.
Bodegraven, The Netherlands • 1 month agoKan niet inloggen bij KLM zowel app als in web browser
Maria
Blaricum, The Netherlands • 1 month agoboeken niet mogelijk
flinn leurs
The Hague, The Netherlands • 1 month agokan niet online mn vlucht boeken.
Bma
Reek, The Netherlands • 2 months agoAl 8 x geprobeerd een vlucht te boeken.
Maar als je wilt betalen... Dan werkt de betalingsprovider niet
Ter Apel, The Netherlands • 2 months ago
online boeken geeft steeds storing.
Peter Hendriksen
Drachten, The Netherlands • 2 months agowebsite blijft hangen
woon in Drachten
Symon
Almere Stad, The Netherlands • 2 months agoKan niet online inchecken .Blijkt weer eens een storing te zijn.
Ede, The Netherlands • 2 months ago
Vakantie niet kunnen boeken ivm opgetreden fout.
marina
Haarlem, The Netherlands • 3 months agoKlm nl doet het niet
Henry
Wijchen, The Netherlands • 3 months agowebsite ligt eruit ofzo
Mw
Rotterdam, The Netherlands • 4 months agoIk was bezig met een boeking en nadat ik online de creditcard betaling had geaccepteerd en terugkeerde naar de site ververste de pagina en kon ik overnieuw beginnen. Na een paar keer op de inlogknop gedrukt te hebben kon ik de site klm zelf niet eens meer op. Dat kan ik nu nogsteeds niet. Het is alsof klm niet bestaat op mijn telefoon. Op een andere telefoon bestaat het wel.
F. Tulp
Eindhoven, The Netherlands • 4 months agoWebsite zoekt voor vluchten opties... en blijft hangen, ik krijg geen opties vluchten te zien. Als ik probeer in te loggen werkt het ook niet (technisch probleem, probeer later... ).
Nijmegen, The Netherlands • 4 months ago
Slaat de gegeven niet op
Trees
Tilburg, The Netherlands • 4 months agoBetaling lukt niet bij boeken en klantenservice neemt al 35 minuten niet op
Amsterdam, The Netherlands • 4 months ago
Inloggen
Sorry, er is een onverwacht technisch probleem. Probeer het alstublieft later opnieuw of neem contact op met het KLM Contactcentrum
Arthur
Groningen, The Netherlands • 4 months agowebsite en app geven meerdere problemen. Geboekte vluchten zijn niet zichtbaar
krysia Iwanska
Amsterdam, The Netherlands • 4 months agomijn trips zijn weg
t
Rotterdam, The Netherlands • 4 months agoinloggen om in te checken werkt niet
B van Straten
Dortmund, Germany • 4 months agoIn de app: 'missende informatie', de datum kan niet worden ingevuld. Dus niet door met inchecken.
schut
Lillehammer, Norway • 5 months agoinchecken in klm-app weigert gebootedatum
EH
Eindhoven, The Netherlands • 5 months agokan geen bagage bijboeken
Maurice
Middelharnis, The Netherlands • 5 months agoKrijg geen e-mail van klm (ticket) en flying blue (registratie)
Van M
Echt, The Netherlands • 5 months agoKan geen vlucht boeken
KSB
Vlijmen, The Netherlands • 5 months agoDe site vindt geen vluchten, blijft maar laden. Er gebeurd dus niets
Len
Richmond, United Kingdom • 5 months agoWebsite blijft op laden staan, bij de app lukt het niet om er doorheen te komen
Marlenne
Alblasserdam, The Netherlands • 5 months agoiet online een boeking kan maken voor december
Esther
Mijdrecht, The Netherlands • 5 months agoSite ligt eruit
Leiden, The Netherlands • 6 months ago
Mijn boeking is niet zichtbaar in mijn account / flying blue
Cees
Alphen aan den Rijn, The Netherlands • 6 months agoKan stoelreservering niet betalen vanwege een technisch issue bij de KLM en dat al een aantal dagen. Erg vreemd !
Zero
Amsterdam, The Netherlands • 6 months agoAlle vluchten verdwenen uit de KLM app en geen enkele reactie vanuit KLM
Avi
Rotterdam, The Netherlands • 6 months agoGeen data
Peter Smit
Westervoort, The Netherlands • 7 months agoHi ik kan niet met mijn mobiel op klm.nl hij zegt ‘geen netwerkverbinding’, terwijl via laptop lukt wel, maar heb ik weer camera mobiel nodig voor inchecken.
Hoe nu verder?