Klm.nl een storing - Mei, 2024?

KLM Storingen en status
KLM Logo

KLM.nl is een website van KLM, de Nederlandse luchtvaartmaatschappij, waarop reizigers informatie en tickets kunnen boeken voor vluchten, hotels en autohuur.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://www.klm.nl/

Laatste neer:

Naar beneden (nu)

Reactietijd:

geen reactie

Klm.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Mogelijk KLM storingen gemeld in de laatste 24 uur!

Deze grafiek toont het aantal KLM storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

KLM Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Goes, Zeeland, NL

4

16 uren geleden

NL Flag Icon

Heemskerk, North Holland, NL

30

3 dagen geleden

NL Flag Icon

Ede, Gelderland, NL

13

11 dagen geleden

NL Flag Icon

Hoensbroek, Limburg, NL

3

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Rotterdam, South Holland, NL

30

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Eindhoven, North Brabant, NL

11

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Breukelen, Utrecht, NL

9

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Groningen, Groningen, NL

3

2 maanden geleden

NO Flag Icon

Lillehammer, Innlandet, NO

1

2 maanden geleden

ID Flag Icon

Jakarta, Jakarta, ID

1

2 maanden geleden

GB Flag Icon

Richmond, England, GB

1

3 maanden geleden

FR Flag Icon

Cuisery, Bourgogne-Franche-Comte, FR

1

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Oosterend, Friesland, NL

1

3 maanden geleden

BR Flag Icon

São Paulo, Sao Paulo, BR

1

3 maanden geleden

CW Flag Icon

Sint Michiel Liber, , CW

1

3 maanden geleden

Meest voorkomend KLM door gebruikers gemelde problemen

41

Flying Blue

29

Website blijft hangen bij zoeken van vlucht

3

Website opent niet goed, waardoor je ook niks kan opzoeken

26

inloggen

Heeft u problemen met KLM op dit moment?

Werkt klm.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met KLM, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Klm.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

09 Mei 2024 - 12:19

no response

400

08 Mei 2024 - 16:21

no response

400

08 Mei 2024 - 09:11

no response

400

08 Mei 2024 - 00:54

no response

400

07 Mei 2024 - 18:48

no response

400

07 Mei 2024 - 00:09

no response

400

06 Mei 2024 - 19:03

no response

400

Deze tabel toont de klm.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als KLM voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Klm.nl

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van KLM Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw KLM ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Ede, The Netherlands 1 week ago

Vakantie niet kunnen boeken ivm opgetreden fout.

NL Vlag Pictogram

marina

Haarlem, The Netherlands 1 month ago

Klm nl doet het niet

NL Vlag Pictogram

Henry

Wijchen, The Netherlands 1 month ago

website ligt eruit ofzo

NL Vlag Pictogram

Mw

Rotterdam, The Netherlands 1 month ago

Ik was bezig met een boeking en nadat ik online de creditcard betaling had geaccepteerd en terugkeerde naar de site ververste de pagina en kon ik overnieuw beginnen. Na een paar keer op de inlogknop gedrukt te hebben kon ik de site klm zelf niet eens meer op. Dat kan ik nu nogsteeds niet. Het is alsof klm niet bestaat op mijn telefoon. Op een andere telefoon bestaat het wel.

NL Vlag Pictogram

F. Tulp

Eindhoven, The Netherlands 1 month ago

Website zoekt voor vluchten opties... en blijft hangen, ik krijg geen opties vluchten te zien. Als ik probeer in te loggen werkt het ook niet (technisch probleem, probeer later... ).

NL Vlag Pictogram

Nijmegen, The Netherlands 1 month ago

Slaat de gegeven niet op

NL Vlag Pictogram

Trees

Tilburg, The Netherlands 1 month ago

Betaling lukt niet bij boeken en klantenservice neemt al 35 minuten niet op

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, The Netherlands 2 months ago

Inloggen
Sorry, er is een onverwacht technisch probleem. Probeer het alstublieft later opnieuw of neem contact op met het KLM Contactcentrum

NL Vlag Pictogram

Arthur

Groningen, The Netherlands 2 months ago

website en app geven meerdere problemen. Geboekte vluchten zijn niet zichtbaar

NL Vlag Pictogram

krysia Iwanska

Amsterdam, The Netherlands 2 months ago

mijn trips zijn weg

NL Vlag Pictogram

t

Rotterdam, The Netherlands 2 months ago

inloggen om in te checken werkt niet

DE Vlag Pictogram

B van Straten

Dortmund, Germany 2 months ago

In de app: 'missende informatie', de datum kan niet worden ingevuld. Dus niet door met inchecken.

NO Vlag Pictogram

schut

Lillehammer, Norway 2 months ago

inchecken in klm-app weigert gebootedatum

NL Vlag Pictogram

EH

Eindhoven, The Netherlands 2 months ago

kan geen bagage bijboeken

NL Vlag Pictogram

Maurice

Middelharnis, The Netherlands 2 months ago

Krijg geen e-mail van klm (ticket) en flying blue (registratie)

NL Vlag Pictogram

Van M

Echt, The Netherlands 2 months ago

Kan geen vlucht boeken

NL Vlag Pictogram

KSB

Vlijmen, The Netherlands 3 months ago

De site vindt geen vluchten, blijft maar laden. Er gebeurd dus niets

GB Vlag Pictogram

Len

Richmond, United Kingdom 3 months ago

Website blijft op laden staan, bij de app lukt het niet om er doorheen te komen

NL Vlag Pictogram

Marlenne

Alblasserdam, The Netherlands 3 months ago

iet online een boeking kan maken voor december

NL Vlag Pictogram

Esther

Mijdrecht, The Netherlands 3 months ago

Site ligt eruit

NL Vlag Pictogram

Leiden, The Netherlands 3 months ago

Mijn boeking is niet zichtbaar in mijn account / flying blue

NL Vlag Pictogram

Cees

Alphen aan den Rijn, The Netherlands 3 months ago

Kan stoelreservering niet betalen vanwege een technisch issue bij de KLM en dat al een aantal dagen. Erg vreemd !

NL Vlag Pictogram

Zero

Amsterdam, The Netherlands 3 months ago

Alle vluchten verdwenen uit de KLM app en geen enkele reactie vanuit KLM

NL Vlag Pictogram

Avi

Rotterdam, The Netherlands 3 months ago

Geen data

NL Vlag Pictogram

Peter Smit

Westervoort, The Netherlands 4 months ago

Hi ik kan niet met mijn mobiel op klm.nl hij zegt ‘geen netwerkverbinding’, terwijl via laptop lukt wel, maar heb ik weer camera mobiel nodig voor inchecken.
Hoe nu verder?

Latest klm.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met KLM uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Via |

Website

Vaak gestelde vragen

Het lijkt erop dat de website Klm.nl tijdelijk uitvalt

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Klm.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.