klm.nl een storing - Oktober, 2024?

KLM Storingen en status
KLM Logo

KLM.nl is een website van KLM, de Nederlandse luchtvaartmaatschappij, waarop reizigers informatie en tickets kunnen boeken voor vluchten, hotels en autohuur.

Laatste controle: Zojuist |

URL gecontroleerd:

https://www.klm.nl/

Laatste neer:

Omlaag (op dit moment)

Reactietijd:

geen reactie

klm.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Geen KLM problemen gemeld in de afgelopen 24 uur

Deze grafiek toont het aantal KLM storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de Europe/Amsterdam tijdzone.

Recente KLM Gebruikersrapporten

Bekijk de laatste gebruikersrapporten over KLM, met een gedetailleerde beschrijving van de soorten problemen en hun locaties. Zo kun je bepalen of anderen in jouw omgeving soortgelijke problemen hebben.

  • NL Flag Icon
    okt. 03, 2024 - 10:40

    Een bezoeker van Enschede, The Netherlands heeft een probleem gemeld met inloggen

  • NL Flag Icon
    okt. 01, 2024 - 15:00

    Een bezoeker van Eindhoven, The Netherlands heeft een probleem gemeld met inloggen

  • NL Flag Icon
    okt. 01, 2024 - 13:40

    Een bezoeker van Vlaardingen, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Website blijft hangen bij zoeken van vlucht

  • NL Flag Icon
    sep. 28, 2024 - 16:55

    Een bezoeker van Amsterdam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met inloggen

  • NL Flag Icon
    sep. 18, 2024 - 10:49

    Een bezoeker van Amsterdam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met inloggen

  • NL Flag Icon
    sep. 11, 2024 - 13:08

    Een bezoeker van Heemskerk, The Netherlands heeft een probleem gemeld met inloggen

  • NL Flag Icon
    sep. 10, 2024 - 12:29

    Een bezoeker van Almere Stad, The Netherlands heeft een probleem gemeld met inloggen

Word lid van KLM Discussie

Suggesties? Problemen? Uitval?
Deel uw KLM ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Flag Icon

Marco

Enschede, The Netherlands 9 dagen ago

geeft foutmelding bij boeken

NL Flag Icon

Martinus

Eindhoven, The Netherlands 11 dagen ago

Inloggen kan niet

NL Flag Icon

R.Bleeker

Heemskerk, The Netherlands 1 maanden ago

Ik kom niet in www.KLM.nl Hij geeft aan dat er iets van een phising en geeft aan www-nl.static-kl.com

NL Flag Icon

anni

Rotterdam, The Netherlands 2 maanden ago

Sorry, er is een onverwacht technisch probleem. Probeer het alstublieft later opnieuw of neem contact op met het KLM Contactcentrum.

NL Flag Icon

P.G. Leeuwestein

Almelo, The Netherlands 2 maanden ago

Inloggen bij KLM en Flying Blue met Safari Browser werkt niet: de volgende melding: Sorry, er is een onverwacht technisch probleem. Probeer het alstublieft later opnieuw of neem contact op met het KLM Contactcentrum.
IOS op de iPhone doet het wel en Firefox op de Mac ook.
Inloggen met Safari op andere sites werkt wel.

NL Flag Icon

P.G. Leeuwestein

Almelo, The Netherlands 2 maanden ago

Inloggen bij KLM en Flying Blue met Safari Browser werkt niet: de volgende melding: Sorry, er is een onverwacht technisch probleem. Probeer het alstublieft later opnieuw of neem contact op met het KLM Contactcentrum.
IOS op de iPhone doet het wel en Firefox op de Mac ook.
Inloggen met Safari op andere sites werkt wel.

NL Flag Icon

Rob

Enkhuizen, The Netherlands 2 maanden ago

Al dagen een "onverwacht technisch probleem" bij inloggen. Verwijderen cookies, niets helpt.

NL Flag Icon

Deventer, The Netherlands 3 maanden ago

ben stoelen aan het reserveren, constant melding technische fout

NL Flag Icon

Hans B.

Amsterdam, The Netherlands 3 maanden ago

Waarom meldt KLM dit niet actief. Zit lange tijd te proberen in te loggen en te wachten op SMS. Hoor pas na bellen,dat er een storing is.

NL Flag Icon

Amsterdam, The Netherlands 3 maanden ago

Site reageert niet na invoeren gewenste data

NL Flag Icon

Marty J

Amsterdam, The Netherlands 3 maanden ago

De app alsmede online is niet in te loggen

NL Flag Icon

P Wilkinson

Amsterdam, The Netherlands 3 maanden ago

kan niet inloggen geen toegang tot server

NL Flag Icon

Niekerk, The Netherlands 3 maanden ago

Inloggen werkt niet: de volgende melding: Sorry, er is een onverwacht technisch probleem. Probeer het alstublieft later opnieuw of neem contact op met het KLM Contactcentrum.

NL Flag Icon

Clay S.

Bodegraven, The Netherlands 3 maanden ago

Kan niet inloggen bij KLM zowel app als in web browser

NL Flag Icon

Maria

Blaricum, The Netherlands 4 maanden ago

boeken niet mogelijk

NL Flag Icon

flinn leurs

The Hague, The Netherlands 4 maanden ago

kan niet online mn vlucht boeken.

NL Flag Icon

Bma

Reek, The Netherlands 4 maanden ago

Al 8 x geprobeerd een vlucht te boeken.
Maar als je wilt betalen... Dan werkt de betalingsprovider niet

NL Flag Icon

Ter Apel, The Netherlands 4 maanden ago

online boeken geeft steeds storing.

NL Flag Icon

Peter Hendriksen

Drachten, The Netherlands 4 maanden ago

website blijft hangen
woon in Drachten

NL Flag Icon

Symon

Almere Stad, The Netherlands 4 maanden ago

Kan niet online inchecken .Blijkt weer eens een storing te zijn.

NL Flag Icon

Ede, The Netherlands 5 maanden ago

Vakantie niet kunnen boeken ivm opgetreden fout.

NL Flag Icon

marina

Haarlem, The Netherlands 6 maanden ago

Klm nl doet het niet

NL Flag Icon

Henry

Wijchen, The Netherlands 6 maanden ago

website ligt eruit ofzo

NL Flag Icon

Mw

Rotterdam, The Netherlands 6 maanden ago

Ik was bezig met een boeking en nadat ik online de creditcard betaling had geaccepteerd en terugkeerde naar de site ververste de pagina en kon ik overnieuw beginnen. Na een paar keer op de inlogknop gedrukt te hebben kon ik de site klm zelf niet eens meer op. Dat kan ik nu nogsteeds niet. Het is alsof klm niet bestaat op mijn telefoon. Op een andere telefoon bestaat het wel.

NL Flag Icon

F. Tulp

Eindhoven, The Netherlands 6 maanden ago

Website zoekt voor vluchten opties... en blijft hangen, ik krijg geen opties vluchten te zien. Als ik probeer in te loggen werkt het ook niet (technisch probleem, probeer later... ).

NL Flag Icon

Nijmegen, The Netherlands 7 maanden ago

Slaat de gegeven niet op

NL Flag Icon

Trees

Tilburg, The Netherlands 7 maanden ago

Betaling lukt niet bij boeken en klantenservice neemt al 35 minuten niet op

NL Flag Icon

Amsterdam, The Netherlands 7 maanden ago

Inloggen
Sorry, er is een onverwacht technisch probleem. Probeer het alstublieft later opnieuw of neem contact op met het KLM Contactcentrum

NL Flag Icon

Arthur

Groningen, The Netherlands 7 maanden ago

website en app geven meerdere problemen. Geboekte vluchten zijn niet zichtbaar

NL Flag Icon

krysia Iwanska

Amsterdam, The Netherlands 7 maanden ago

mijn trips zijn weg

NL Flag Icon

t

Rotterdam, The Netherlands 7 maanden ago

inloggen om in te checken werkt niet

DE Flag Icon

B van Straten

Dortmund, Germany 7 maanden ago

In de app: 'missende informatie', de datum kan niet worden ingevuld. Dus niet door met inchecken.

NO Flag Icon

schut

Lillehammer, Norway 7 maanden ago

inchecken in klm-app weigert gebootedatum

NL Flag Icon

EH

Eindhoven, The Netherlands 7 maanden ago

kan geen bagage bijboeken

NL Flag Icon

Maurice

Middelharnis, The Netherlands 8 maanden ago

Krijg geen e-mail van klm (ticket) en flying blue (registratie)

NL Flag Icon

Van M

Echt, The Netherlands 8 maanden ago

Kan geen vlucht boeken

NL Flag Icon

KSB

Vlijmen, The Netherlands 8 maanden ago

De site vindt geen vluchten, blijft maar laden. Er gebeurd dus niets

GB Flag Icon

Len

Richmond, United Kingdom 8 maanden ago

Website blijft op laden staan, bij de app lukt het niet om er doorheen te komen

NL Flag Icon

Marlenne

Alblasserdam, The Netherlands 8 maanden ago

iet online een boeking kan maken voor december

NL Flag Icon

Esther

Mijdrecht, The Netherlands 8 maanden ago

Site ligt eruit

NL Flag Icon

Leiden, The Netherlands 8 maanden ago

Mijn boeking is niet zichtbaar in mijn account / flying blue

NL Flag Icon

Cees

Alphen aan den Rijn, The Netherlands 9 maanden ago

Kan stoelreservering niet betalen vanwege een technisch issue bij de KLM en dat al een aantal dagen. Erg vreemd !

NL Flag Icon

Zero

Amsterdam, The Netherlands 9 maanden ago

Alle vluchten verdwenen uit de KLM app en geen enkele reactie vanuit KLM

NL Flag Icon

Avi

Rotterdam, The Netherlands 9 maanden ago

Geen data

NL Flag Icon

Peter Smit

Westervoort, The Netherlands 9 maanden ago

Hi ik kan niet met mijn mobiel op klm.nl hij zegt ‘geen netwerkverbinding’, terwijl via laptop lukt wel, maar heb ik weer camera mobiel nodig voor inchecken.
Hoe nu verder?

Meest voorkomende KLM problemen gemeld door gebruikers

27

Flying Blue

30

Website blijft hangen bij zoeken van vlucht

2

Website opent niet goed, waardoor je ook niks kan opzoeken

41

inloggen

KLM Storingslocaties

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Eindhoven, North Brabant, NL

15

11 dagen geleden

NL Flag Icon

Vlaardingen, South Holland, NL

49

11 dagen geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

52

14 dagen geleden

NL Flag Icon

Kerkdriel, Gelderland, NL

16

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Leeuwarden, Friesland, NL

3

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Veenendaal, Utrecht, NL

10

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Goes, Zeeland, NL

4

5 maanden geleden

NL Flag Icon

Hoensbroek, Limburg, NL

3

6 maanden geleden

BR Flag Icon

São Paulo, Sao Paulo, BR

1

8 maanden geleden

CW Flag Icon

Sint Michiel Liber, , CW

1

9 maanden geleden

Ondervindt u momenteel problemen met KLM?

Werkt klm.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met KLM, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de service te melden

klm.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Statuscode

okt. 13, 2024 - 00:41

geen reactie

400

okt. 12, 2024 - 19:11

geen reactie

400

okt. 12, 2024 - 07:19

geen reactie

400

okt. 11, 2024 - 22:19

geen reactie

400

okt. 10, 2024 - 19:15

geen reactie

400

okt. 10, 2024 - 03:11

geen reactie

400

okt. 10, 2024 - 03:11

geen reactie

400

Deze tabel toont de klm.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de downstatus.nl-service. Alle gegevens in de tabel staan in de Europe/Amsterdam tijdzone. Als KLM down of traag is voor jou. Je kunt proberen een VPN-service te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en bekijk ook de Tips hieronder

Tips als klm.nl niet werkt

  • Controleer de URL - Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat - Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen - Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen - Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken - U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten - Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus - Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus - Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen - Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Latest klm.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met KLM uptime prestaties in de afgelopen 30 dagen

Dien hier je klachten in:

Via |

X

Via |

Facebook

Via |

Website
  • Populaire sites

  • Controleer klm.nl Serverstatus.

  • Controleer klm.nl Serverstatus.

  • Controleer klm.nl Serverstatus.

  • Controleer klm.nl Serverstatus.

  • Controleer klm.nl Serverstatus.

  • Controleer klm.nl Serverstatus.

  • Controleer klm.nl Serverstatus.

  • Controleer klm.nl Serverstatus.

  • Controleer klm.nl Serverstatus.

  • Controleer klm.nl Serverstatus.

Veelgestelde vragen

Het lijkt erop dat de website Klm.nl tijdelijk uitvalt

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Klm.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.