NIBC Direct een storing - Juni, 2024?

NIBC Direct Storingen en status
NIBC Direct Logo

Nibcdirect.nl is een online platform dat klanten in staat stelt om direct en veilig te betalen voor hun aankopen. Het biedt gebruikers de mogelijkheid om de meest gevraagde producten en diensten te kopen tegen de beste prijs, waardoor ze het proces van het zoeken naar een betrouwbare verkoper kunnen overslaan. Nibcdirect.nl staat bekend om zijn betrouwbaarheid, gemak en veiligheid.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://www.nibcdirect.nl/

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

1.7 ms.

NIBC Direct storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee NIBC Direct problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal NIBC Direct storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

NIBC Direct Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Tilburg, North Brabant, NL

8

5 dagen geleden

NL Flag Icon

Almere Stad, Flevoland, NL

4

10 dagen geleden

NL Flag Icon

Zuidland, South Holland, NL

14

15 dagen geleden

DE Flag Icon

Hanau, Hesse, DE

1

18 dagen geleden

NL Flag Icon

Utrecht, Utrecht, NL

5

19 dagen geleden

NL Flag Icon

Heerhugowaard, North Holland, NL

24

20 dagen geleden

NL Flag Icon

Nijmegen, Gelderland, NL

6

21 dagen geleden

BE Flag Icon

Brussels, Brussels Capital, BE

2

22 dagen geleden

NL Flag Icon

Middelburg, Zeeland, NL

1

22 dagen geleden

NL Flag Icon

Winschoten, Groningen, NL

3

22 dagen geleden

NL Flag Icon

Dokkum, Friesland, NL

3

23 dagen geleden

BE Flag Icon

Antwerp, Flanders, BE

2

23 dagen geleden

NL Flag Icon

Maastricht, Limburg, NL

2

8 maanden geleden

NL Flag Icon

The Hague, Zuid-Holland, NL

1

8 maanden geleden

Meest voorkomend NIBC Direct door gebruikers gemelde problemen

22

Inloggen

64

2 dagen geleden bijgeschreven spaargeld niet terug te vinden op de spaarrekening

13

kan niet uitloggen

Heeft u problemen met NIBC Direct op dit moment?

Werkt nibcdirect.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met NIBC Direct, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Nibcdirect.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

15 Juni 2024 - 08:18

1.7 ms.

200

14 Juni 2024 - 20:04

1.8 ms.

200

14 Juni 2024 - 14:15

1.74 ms.

200

14 Juni 2024 - 06:16

1.8 ms.

200

13 Juni 2024 - 19:37

2.13 ms.

200

13 Juni 2024 - 14:35

1.68 ms.

200

12 Juni 2024 - 21:16

1.75 ms.

200

Deze tabel toont de nibcdirect.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als NIBC Direct voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Nibcdirect.nl

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van NIBC Direct Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw NIBC Direct ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

José Bijl

Zuidland, The Netherlands 2 weeks ago

Hoop dat ik morgen in kan loggen, want moet betalingen doen.

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, The Netherlands 3 weeks ago

Nog steeds niet mogelijk in te loggen met de app

NL Vlag Pictogram

Jos

Nijkerk, The Netherlands 3 weeks ago

Kan al uren niet bij gegevens na inloggen blanco scherm

NL Vlag Pictogram

Wilco

Almere Stad, The Netherlands 3 weeks ago

Kan niet inloggen. Gisteren ook niet.

NL Vlag Pictogram

stefan

Goirle, The Netherlands 3 weeks ago

app geeft enkel wit scherm na inloggen

NL Vlag Pictogram

Purmerend, The Netherlands 3 weeks ago

Nog steeds een blanco pagina na intoetsen pincode

NL Vlag Pictogram

Purmerend, The Netherlands 3 weeks ago

Blanco pagina na intoetsen pincode

NL Vlag Pictogram

Meijer

Middelburg, The Netherlands 3 weeks ago

Inloggen

NL Vlag Pictogram

Monica Schokkenbroek

Koedijk, The Netherlands 3 weeks ago

Scherm blijft leeg na inloggen

NL Vlag Pictogram

Andries Detmar

Amsterdam, The Netherlands 3 weeks ago

Kan niet inloggen

NL Vlag Pictogram

Klaas de Boom

Capelle aan den IJssel, The Netherlands 3 weeks ago

app niet beteikbaar

NL Vlag Pictogram

Fred

Rijswijk, The Netherlands 3 weeks ago

Inloggen lukt niet

NL Vlag Pictogram

hoogzaad.1@kpnmail.nl

Honselersdijk, The Netherlands 3 weeks ago

Ben al vanaf gisteravond proberen om in te loggen op mijn nibc app, lukt tot op heden nog niet, is er een storing bij jullie??

NL Vlag Pictogram

Erik wijdenes

De Koog, The Netherlands 3 weeks ago

Kan niet inloggen met mijn Android mobiel app

NL Vlag Pictogram

De Hommel

Nijmegen, The Netherlands 3 weeks ago

Scherm is wit

BE Vlag Pictogram

Hugo

Antwerp, Belgium 3 weeks ago

App reageert niet, geeft alleen een wit scherm

NL Vlag Pictogram

Mulder

Schiedam, The Netherlands 3 weeks ago

Ik kan niet inloggen krijg steeds een wit scherm

NL Vlag Pictogram

Barvara

Rotterdam, The Netherlands 3 weeks ago

Kan niet inloggen via de app

NL Vlag Pictogram

Sannie

Groningen, The Netherlands 3 weeks ago

App werkt niet

NL Vlag Pictogram

H. Jacobs

Berkel, The Netherlands 1 month ago

Rente deposito nog steeds niet bijgeschreven

NL Vlag Pictogram

Edwin

Boskoop, The Netherlands 1 month ago

Kan niet inloggen op zowel de app als op de website

NL Vlag Pictogram

Jansma

Berltsum, The Netherlands 3 months ago

Inloggen lukt niet

NL Vlag Pictogram

Dordrecht, The Netherlands 4 months ago

Overboeking niet bijgeschreven

NL Vlag Pictogram

C. de Hommel

Nijmegen, The Netherlands 5 months ago

Kom niet verder in de app

NL Vlag Pictogram

L van der Sar

The Hague, The Netherlands 6 months ago

Kan niet inloggen met de app

NL Vlag Pictogram

T Kap

Lemmer, Netherlands 7 months ago

Website is down.

NL Vlag Pictogram

Roermond, Netherlands 8 months ago

kom niet op de website en kan niet inloggen

Latest nibcdirect.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met NIBC Direct uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Nibcdirect.nl en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 1.7 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Nibcdirect.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.