Greenchoice een storing - Juni, 2024?

Greenchoice Storingen en status
Greenchoice Logo

Greenchoice.nl is een duurzaam energiebedrijf dat klanten helpt bij het verduurzamen van hun energiegebruik door het aanbieden van groene energieoplossingen. Het bedrijf biedt oplossingen voor zowel particulieren als zakelijke klanten, waardoor iedereen de mogelijkheid heeft om op een verantwoorde manier met energie om te gaan.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://www.greenchoice.nl/

Laatste neer:

Naar beneden (nu)

Reactietijd:

geen reactie

Greenchoice storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Greenchoice problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Greenchoice storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Greenchoice Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Den Helder, North Holland, NL

20

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Leiden, South Holland, NL

25

1 maanden geleden

ID Flag Icon

Makassar, South Sulawesi, ID

1

1 maanden geleden

DO Flag Icon

San Pedro de Macorís, San Pedro de Macorís, DO

1

1 maanden geleden

CO Flag Icon

Medellín, Antioquia, CO

3

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Goes, Zeeland, NL

5

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Heerenveen, Friesland, NL

5

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Berghem, North Brabant, NL

10

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Kampen, Overijssel, NL

2

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Zwartebroek, Gelderland, NL

12

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Beilen, Drenthe, NL

3

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Odijk, Utrecht, NL

14

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Groningen, Groningen, NL

3

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Urk, Flevoland, NL

2

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Heerlen, Limburg, NL

1

2 maanden geleden

Meest voorkomend Greenchoice door gebruikers gemelde problemen

7

Stroom

93

app werkt niet

Heeft u problemen met Greenchoice op dit moment?

Werkt greenchoice.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Greenchoice, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Greenchoice.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

15 Juni 2024 - 07:30

no response

400

15 Juni 2024 - 02:22

no response

400

14 Juni 2024 - 14:35

no response

400

12 Juni 2024 - 19:44

no response

400

11 Juni 2024 - 22:19

no response

400

11 Juni 2024 - 14:42

no response

400

11 Juni 2024 - 07:17

no response

400

Deze tabel toont de greenchoice.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als Greenchoice voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Greenchoice.nl

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Greenchoice Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Greenchoice ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Catharina

Bussum, The Netherlands 1 month ago

Kan niet inloggen

ID Vlag Pictogram

Cees S.

Denpasar, Indonesia 1 month ago

Klaarblijkelijk is het lastig voor Greenchoice ( meest klantvriendelijk....toch?) om hun klanten te informeren wat er precies aan de hand is.

DO Vlag Pictogram

Henk

San Pedro de Macorís, Dominican Republic 1 month ago

App en website werken al paar dagen niet

NL Vlag Pictogram

Dekker

Waddinxveen, The Netherlands 1 month ago

Ik kan niet inloggen
Omgeving Waddinxveen

NL Vlag Pictogram

Rick

Berghem, The Netherlands 2 months ago

App laad niet

NL Vlag Pictogram

Zwartebroek, The Netherlands 2 months ago

502 melding

NL Vlag Pictogram

K.Snijder

Ridderkerk, The Netherlands 2 months ago

kan mijn gebruik al 2dagen niet inzien

NL Vlag Pictogram

HM

Nieuw-Roden, The Netherlands 2 months ago

Website, app alles onmogelijk om in te loggen

NL Vlag Pictogram

Wietske van den Berg

Wijchen, The Netherlands 2 months ago

App werkt al een paar dagen niet. 1x kort wel.

NL Vlag Pictogram

Peter Visser

Breda, The Netherlands 2 months ago

Geen mogelijkheid om in te loggen

NL Vlag Pictogram

Geesteren, The Netherlands 2 months ago

Werk niet doe er wat aan in deze digitale wereld

NL Vlag Pictogram

Cindy

Amstelveen, The Netherlands 2 months ago

Heel vervelend weer

NL Vlag Pictogram

A. Moonen

Doetinchem, The Netherlands 2 months ago

Werkt al een paar dagen niet meer.

NL Vlag Pictogram

Bert

Nijmegen, The Netherlands 2 months ago

App werkt niet

NL Vlag Pictogram

Epe, The Netherlands 2 months ago

Verbruik wordt sinds aantal dagen niet gemeld.

NL Vlag Pictogram

Vd Boorn

Rotterdam, The Netherlands 2 months ago

App werkt niet

NL Vlag Pictogram

T

Beilen, The Netherlands 2 months ago

data van gas en stroom zijn onzichtbaar

NL Vlag Pictogram

E.F. Duker

Midwoud, The Netherlands 3 months ago

Storing 502 server werkt niet

NL Vlag Pictogram

Betty

IJsselstein, The Netherlands 3 months ago

Slechte app!

NL Vlag Pictogram

J.Bakker Wognum

Zeeland, The Netherlands 3 months ago

sinds 13 februari krijg ik geen uitlees frequenties meer binnen van gas en stroom gebruik

NL Vlag Pictogram

FG

Wognum, The Netherlands 4 months ago

Sinds afgelopen donderdag werkt app niet, geen verbruik zichtbaar

NL Vlag Pictogram

Bolsward, The Netherlands 4 months ago

Geen verbuik zichtbaar en nota niet te openen.

NL Vlag Pictogram

Tenback

Zevenaar, The Netherlands 4 months ago

Ik Kan mijn gebtuik niet zien
Al vanaf donderdag niet

NL Vlag Pictogram

Verkuijl

Nieuwveen, The Netherlands 4 months ago

De app werkt niet meer . Na afgelopen woensdag geen verbruik meer zichtbaar in de app

NL Vlag Pictogram

E.A.M. Doorman-Blokvoort

Bemmel, The Netherlands 4 months ago

Vanaf februari niet meer per dag het verbruik kunnen zien. Wel per uur.

NL Vlag Pictogram

A.Zijlstra-Kuijper

Dronryp, The Netherlands 4 months ago

App werkt niet

NL Vlag Pictogram

M a

Amsterdam, The Netherlands 4 months ago

Ap werkt niet

NL Vlag Pictogram

a martens

Hulst, The Netherlands 4 months ago

Verbruik uitlezen werkt niet meer sinds 9 januari.

NL Vlag Pictogram

A. van Hussen

Hilversum, The Netherlands 5 months ago

Kan verbruik niet uitlezen

NL Vlag Pictogram

Peters

De Meern, The Netherlands 5 months ago

Ophalen verbruiksgegevens al dagen niet mogelijk !!

NL Vlag Pictogram

Peters

De Meern, The Netherlands 5 months ago

Geen informatie ophalen mbt verbruik op site en app mogelijk .??

NL Vlag Pictogram

M. Kroeze

Son, Netherlands 7 months ago

Opgave meterstanden lukt niet. Er wordt melding gemaakt van een technisch probleem. Al enkele uren.

Latest greenchoice.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met Greenchoice uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Vaak gestelde vragen

Het lijkt erop dat de website Greenchoice.nl tijdelijk uitvalt

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Greenchoice.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.