Greenchoice een storing - Oktober, 2024?

Greenchoice Storingen en status
Greenchoice Logo

Greenchoice.nl is een duurzaam energiebedrijf dat klanten helpt bij het verduurzamen van hun energiegebruik door het aanbieden van groene energieoplossingen. Het bedrijf biedt oplossingen voor zowel particulieren als zakelijke klanten, waardoor iedereen de mogelijkheid heeft om op een verantwoorde manier met energie om te gaan.

Laatste controle: Zojuist |

URL gecontroleerd:

https://www.greenchoice.nl/

Laatste neer:

Omlaag (op dit moment)

Reactietijd:

geen reactie

Greenchoice storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Geen Greenchoice problemen gemeld in de afgelopen 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Greenchoice storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de Europe/Amsterdam tijdzone.

Recente Greenchoice Gebruikersrapporten

Bekijk de laatste gebruikersrapporten over Greenchoice, met een gedetailleerde beschrijving van de soorten problemen en hun locaties. Zo kun je bepalen of anderen in jouw omgeving soortgelijke problemen hebben.

  • NL Flag Icon
    aug. 07, 2024 - 20:08

    Een bezoeker van The Hague, The Netherlands heeft een probleem gemeld met app werkt niet

  • NL Flag Icon
    aug. 07, 2024 - 20:06

    Een bezoeker van The Hague, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Geen verbruikscijfers over augustus

  • NL Flag Icon
    jul. 29, 2024 - 19:47

    Een bezoeker van Zuilichem, The Netherlands heeft een probleem gemeld met app werkt niet

  • NL Flag Icon
    jul. 29, 2024 - 14:43

    Een bezoeker van Alblasserdam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met app werkt niet

  • NL Flag Icon
    jul. 23, 2024 - 22:03

    Een bezoeker van Waalwijk, The Netherlands heeft een probleem gemeld met app werkt niet

  • NL Flag Icon
    jul. 11, 2024 - 08:09

    Een bezoeker van Amsterdam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met app werkt niet

  • NL Flag Icon
    jul. 11, 2024 - 08:09

    Een bezoeker van Amsterdam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met app werkt niet

Word lid van Greenchoice Discussie

Suggesties? Problemen? Uitval?
Deel uw Greenchoice ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Flag Icon

Megens

Amsterdam, The Netherlands 3 maanden ago

Werkt niet

NL Flag Icon

Jos

Hengelo, The Netherlands 3 maanden ago

Foutcode 500.31 bij laden.

NL Flag Icon

Karin Seuren

Reuver, The Netherlands 3 maanden ago

Geen meterstanden te zien. Al dagen.

NL Flag Icon

m.slots

Zeist, The Netherlands 3 maanden ago

mijn verbruik is niet zichtbaar de laatste 2 maanden
in mijn greenchoice

NL Flag Icon

Catharina

Bussum, The Netherlands 5 maanden ago

Kan niet inloggen

ID Flag Icon

Cees S.

Denpasar, Indonesia 5 maanden ago

Klaarblijkelijk is het lastig voor Greenchoice ( meest klantvriendelijk....toch?) om hun klanten te informeren wat er precies aan de hand is.

DO Flag Icon

Henk

San Pedro de Macorís, Dominican Republic 5 maanden ago

App en website werken al paar dagen niet

NL Flag Icon

Dekker

Waddinxveen, The Netherlands 5 maanden ago

Ik kan niet inloggen
Omgeving Waddinxveen

NL Flag Icon

Rick

Berghem, The Netherlands 6 maanden ago

App laad niet

NL Flag Icon

Zwartebroek, The Netherlands 6 maanden ago

502 melding

NL Flag Icon

K.Snijder

Ridderkerk, The Netherlands 6 maanden ago

kan mijn gebruik al 2dagen niet inzien

NL Flag Icon

HM

Nieuw-Roden, The Netherlands 6 maanden ago

Website, app alles onmogelijk om in te loggen

NL Flag Icon

Wietske van den Berg

Wijchen, The Netherlands 6 maanden ago

App werkt al een paar dagen niet. 1x kort wel.

NL Flag Icon

Peter Visser

Breda, The Netherlands 6 maanden ago

Geen mogelijkheid om in te loggen

NL Flag Icon

Geesteren, The Netherlands 6 maanden ago

Werk niet doe er wat aan in deze digitale wereld

NL Flag Icon

Cindy

Amstelveen, The Netherlands 6 maanden ago

Heel vervelend weer

NL Flag Icon

A. Moonen

Doetinchem, The Netherlands 6 maanden ago

Werkt al een paar dagen niet meer.

NL Flag Icon

Bert

Nijmegen, The Netherlands 6 maanden ago

App werkt niet

NL Flag Icon

Epe, The Netherlands 6 maanden ago

Verbruik wordt sinds aantal dagen niet gemeld.

NL Flag Icon

Vd Boorn

Rotterdam, The Netherlands 6 maanden ago

App werkt niet

NL Flag Icon

T

Beilen, The Netherlands 6 maanden ago

data van gas en stroom zijn onzichtbaar

NL Flag Icon

E.F. Duker

Midwoud, The Netherlands 7 maanden ago

Storing 502 server werkt niet

NL Flag Icon

Betty

IJsselstein, The Netherlands 7 maanden ago

Slechte app!

NL Flag Icon

J.Bakker Wognum

Zeeland, The Netherlands 7 maanden ago

sinds 13 februari krijg ik geen uitlees frequenties meer binnen van gas en stroom gebruik

NL Flag Icon

FG

Wognum, The Netherlands 8 maanden ago

Sinds afgelopen donderdag werkt app niet, geen verbruik zichtbaar

NL Flag Icon

Bolsward, The Netherlands 8 maanden ago

Geen verbuik zichtbaar en nota niet te openen.

NL Flag Icon

Tenback

Zevenaar, The Netherlands 8 maanden ago

Ik Kan mijn gebtuik niet zien
Al vanaf donderdag niet

NL Flag Icon

Verkuijl

Nieuwveen, The Netherlands 8 maanden ago

De app werkt niet meer . Na afgelopen woensdag geen verbruik meer zichtbaar in de app

NL Flag Icon

E.A.M. Doorman-Blokvoort

Bemmel, The Netherlands 8 maanden ago

Vanaf februari niet meer per dag het verbruik kunnen zien. Wel per uur.

NL Flag Icon

A.Zijlstra-Kuijper

Dronryp, The Netherlands 8 maanden ago

App werkt niet

NL Flag Icon

M a

Amsterdam, The Netherlands 8 maanden ago

Ap werkt niet

NL Flag Icon

a martens

Hulst, The Netherlands 8 maanden ago

Verbruik uitlezen werkt niet meer sinds 9 januari.

NL Flag Icon

A. van Hussen

Hilversum, The Netherlands 9 maanden ago

Kan verbruik niet uitlezen

NL Flag Icon

Peters

De Meern, The Netherlands 9 maanden ago

Ophalen verbruiksgegevens al dagen niet mogelijk !!

NL Flag Icon

Peters

De Meern, The Netherlands 9 maanden ago

Geen informatie ophalen mbt verbruik op site en app mogelijk .??

NL Flag Icon

M. Kroeze

Son, Netherlands 11 maanden ago

Opgave meterstanden lukt niet. Er wordt melding gemaakt van een technisch probleem. Al enkele uren.

Meest voorkomende Greenchoice problemen gemeld door gebruikers

6

Stroom

93

app werkt niet

1

Geen verbruikscijfers over augustus

Greenchoice Storingslocaties

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

The Hague, South Holland, NL

28

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Zuilichem, Gelderland, NL

13

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Waalwijk, North Brabant, NL

11

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

22

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Dokkum, Friesland, NL

6

3 maanden geleden

NL Flag Icon

De Meern, Utrecht, NL

16

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Reuver, Limburg, NL

2

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Lelystad, Flevoland, NL

3

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Goes, Zeeland, NL

5

5 maanden geleden

NL Flag Icon

Beilen, Drenthe, NL

3

6 maanden geleden

Ondervindt u momenteel problemen met Greenchoice?

Werkt greenchoice.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Greenchoice, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de service te melden

greenchoice.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Statuscode

okt. 12, 2024 - 18:28

geen reactie

400

okt. 10, 2024 - 01:08

geen reactie

400

okt. 09, 2024 - 13:01

geen reactie

400

okt. 09, 2024 - 02:24

geen reactie

400

okt. 08, 2024 - 19:01

geen reactie

400

okt. 07, 2024 - 12:27

geen reactie

400

okt. 06, 2024 - 19:48

geen reactie

400

Deze tabel toont de greenchoice.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de downstatus.nl-service. Alle gegevens in de tabel staan in de Europe/Amsterdam tijdzone. Als Greenchoice down of traag is voor jou. Je kunt proberen een VPN-service te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en bekijk ook de Tips hieronder

Tips als greenchoice.nl niet werkt

  • Controleer de URL - Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat - Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen - Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen - Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken - U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten - Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus - Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus - Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen - Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Latest greenchoice.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met Greenchoice uptime prestaties in de afgelopen 30 dagen

Dien hier je klachten in:

Via |

X

Via |

Facebook
  • Populaire sites

  • Controleer greenchoice.nl Serverstatus.

  • Controleer greenchoice.nl Serverstatus.

  • Controleer greenchoice.nl Serverstatus.

  • Controleer greenchoice.nl Serverstatus.

  • Controleer greenchoice.nl Serverstatus.

  • Controleer greenchoice.nl Serverstatus.

  • Controleer greenchoice.nl Serverstatus.

  • Controleer greenchoice.nl Serverstatus.

  • Controleer greenchoice.nl Serverstatus.

  • Controleer greenchoice.nl Serverstatus.

Veelgestelde vragen

Het lijkt erop dat de website Greenchoice.nl tijdelijk uitvalt

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Greenchoice.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.