ibood.com een storing - September, 2024?

Ibood Storingen en status
Ibood Logo

iBood.com is een populaire online retailer in Nederland die gespecialiseerd is in dagelijkse aanbiedingen. Elke dag bieden ze nieuwe producten aan met indrukwekkende kortingen. Het assortiment omvat producten van elektronica tot huishoudelijke artikelen. De site staat bekend om zijn unieke koopjes en ervaringen van betrouwbare klanten. Hun missie is om het meest aantrekkelijke aanbod te bereiken voor hun enthousiaste online shoppers.

Laatste controle: Zojuist |

URL gecontroleerd:

https://www.ibood.com/

Laatste neer:

niet recent

Reactietijd:

0.71 ms.

ibood.com storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Geen Ibood problemen gemeld in de afgelopen 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Ibood storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de Europe/Amsterdam tijdzone.

Recente Ibood Gebruikersrapporten

Bekijk de laatste gebruikersrapporten over Ibood, met een gedetailleerde beschrijving van de soorten problemen en hun locaties. Zo kun je bepalen of anderen in jouw omgeving soortgelijke problemen hebben.

  • NL Flag Icon
    sep. 02, 2024 - 19:37

    Een bezoeker van Almere Stad, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Algemene kwesties

  • NL Flag Icon
    sep. 02, 2024 - 18:30

    Een bezoeker van Apeldoorn, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Algemene kwesties

  • NL Flag Icon
    jul. 31, 2024 - 13:50

    Een bezoeker van The Hague, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Algemene kwesties

  • BE Flag Icon
    jul. 27, 2024 - 10:02

    Een bezoeker van Anderlecht, Belgium heeft een probleem gemeld met Service

  • NL Flag Icon
    jun. 29, 2024 - 02:02

    Een bezoeker van Arnhem, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Algemene kwesties

  • NL Flag Icon
    jun. 23, 2024 - 10:38

    Een bezoeker van Amsterdam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Service

  • NL Flag Icon
    jun. 23, 2024 - 10:32

    Een bezoeker van Surhuizum, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Service

Word lid van Ibood Discussie

Suggesties? Problemen? Uitval?
Deel uw Ibood ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Flag Icon

Patricia

Almere Stad, The Netherlands 5 dagen ago

Werkt niet

NL Flag Icon

t. stevens

Apeldoorn, The Netherlands 5 dagen ago

site niet bereikbaar

NL Flag Icon

Bert

The Hague, The Netherlands 1 maanden ago

Inloggen in app correct, kan niet bestellen

NL Flag Icon

Frans van Sichem

Amsterdam, The Netherlands 2 maanden ago

Werk met iOS 18

NL Flag Icon

GK

Spijkenisse, The Netherlands 3 maanden ago

Kan niet in de app of de online omgeving van Ibood

Meest voorkomende Ibood problemen gemeld door gebruikers

50

Algemene kwesties

50

Service

Ibood Storingslocaties

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Almere Stad, Flevoland, NL

1

5 dagen geleden

NL Flag Icon

Apeldoorn, Gelderland, NL

4

5 dagen geleden

NL Flag Icon

The Hague, South Holland, NL

2

1 maanden geleden

BE Flag Icon

Anderlecht, Brussels Capital, BE

1

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

4

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Surhuizum, Friesland, NL

1

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Breda, North Brabant, NL

1

3 maanden geleden

Ondervindt u momenteel problemen met Ibood?

Werkt ibood.com niet voor u? Als u problemen ondervindt met Ibood, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de service te melden

ibood.com website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Statuscode

sep. 07, 2024 - 02:54

0.71 ms.

200

sep. 07, 2024 - 02:54

0.67 ms.

200

sep. 05, 2024 - 16:26

0.84 ms.

200

sep. 04, 2024 - 15:19

0.82 ms.

200

sep. 04, 2024 - 00:06

0.79 ms.

200

sep. 03, 2024 - 12:17

0.77 ms.

200

sep. 03, 2024 - 02:54

0.79 ms.

200

Deze tabel toont de ibood.com uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de downstatus.nl-service. Alle gegevens in de tabel staan in de Europe/Amsterdam tijdzone. Als Ibood down of traag is voor jou. Je kunt proberen een VPN-service te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en bekijk ook de Tips hieronder

Tips als ibood.com niet werkt

  • Controleer de URL - Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat - Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen - Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen - Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken - U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten - Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus - Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus - Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen - Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Beoordeel uw ervaring met Ibood uptime prestaties in de afgelopen 30 dagen
  • Populaire sites

  • Controleer ibood.com Serverstatus.

  • Controleer ibood.com Serverstatus.

  • Controleer ibood.com Serverstatus.

  • Controleer ibood.com Serverstatus.

  • Controleer ibood.com Serverstatus.

  • Controleer ibood.com Serverstatus.

  • Controleer ibood.com Serverstatus.

  • Controleer ibood.com Serverstatus.

  • Controleer ibood.com Serverstatus.

  • Controleer ibood.com Serverstatus.

Veelgestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Ibood.com en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 0.71 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Ibood.com, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.