Mijnwebwinkel een storing - Oktober, 2024?

Mijnwebwinkel Storingen en status
Mijnwebwinkel Logo

Mijnwebwinkel.nl is een gebruiksvriendelijk platform in Nederland, dat individuen en bedrijven helpt bij het opzetten van hun online winkel. Het biedt een breed scala aan functionaliteiten, waaronder de integratie van diverse betalingssystemen en verzendopties. Daarnaast biedt Mijnwebwinkel.nl ondersteuning en advies om de verkoop te optimaliseren. Het is zowel geschikt voor beginnende als ervaren webwinkeliers.

Laatste controle: Zojuist |

URL gecontroleerd:

https://www.mijnwebwinkel.nl/

Laatste neer:

niet recent

Reactietijd:

1.54 ms.

Mijnwebwinkel storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Geen Mijnwebwinkel problemen gemeld in de afgelopen 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Mijnwebwinkel storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de Europe/Amsterdam tijdzone.

Recente Mijnwebwinkel Gebruikersrapporten

Bekijk de laatste gebruikersrapporten over Mijnwebwinkel, met een gedetailleerde beschrijving van de soorten problemen en hun locaties. Zo kun je bepalen of anderen in jouw omgeving soortgelijke problemen hebben.

  • NL Flag Icon
    aug. 17, 2024 - 19:09

    Een bezoeker van Krimpen aan den IJssel, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Algemene kwesties

  • NL Flag Icon
    jul. 17, 2024 - 14:31

    Een bezoeker van Groningen, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Algemene kwesties

  • NL Flag Icon
    jul. 17, 2024 - 12:52

    Een bezoeker van Veenendaal, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Service

  • NL Flag Icon
    jul. 17, 2024 - 12:03

    Een bezoeker van Spijkenisse, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Algemene kwesties

  • NL Flag Icon
    jul. 17, 2024 - 11:38

    Een bezoeker van Aalsmeer, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Service

  • NL Flag Icon
    jul. 17, 2024 - 11:38

    Een bezoeker van Aalsmeer, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Service

  • NL Flag Icon
    jul. 17, 2024 - 11:11

    Een bezoeker van Ederveen, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Service

Word lid van Mijnwebwinkel Discussie

Suggesties? Problemen? Uitval?
Deel uw Mijnwebwinkel ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Flag Icon

L.p. van Roon

Krimpen aan den IJssel, The Netherlands 1 maanden ago

Kan niet inloggen in mijn dashboard

NL Flag Icon

Grunn in-en verkoop

Groningen, The Netherlands 2 maanden ago

Bijna de hele dag kan ik niet op mijn beide webshop, kan niets doen, waneer gaat de webside weer normaal fuctioneren.

NL Flag Icon

mooi uit bali

Spijkenisse, The Netherlands 2 maanden ago

Nog steeds offline in Hellevoetsluis

NL Flag Icon

BAKKERIJ OEGEMA

Ederveen, The Netherlands 2 maanden ago

WEBWINKEL GEEF ERROR

NL Flag Icon

old-roses

Amsterdam, The Netherlands 2 maanden ago

Inlogfoutcode 500 al de hele morgen.
Mvg Astrid / Old Roses

NL Flag Icon

Irene

Zoetermeer, The Netherlands 2 maanden ago

server error 500, zowel op inlog als op de site

NL Flag Icon

Allesvooruwwinkel

Rotterdam, The Netherlands 2 maanden ago

storing, kom er niet in en kan m ook niet extrern bereiken.

NL Flag Icon

Old Roses

Amsterdam, The Netherlands 2 maanden ago

Ik kan niet inloggen in mijn webwinkel en ook de webwinkel van iemand anders niet bezoeken

NL Flag Icon

info@bronzeandmore.nl

Kortenhoef, The Netherlands 2 maanden ago

Mijn website is niet bereikbaar

NL Flag Icon

Anneke Schrier

Spijkenisse, The Netherlands 2 maanden ago

Het platform is niet bereikbaar. Zowel back office als de website. www. mooiuitbali.nl

NL Flag Icon

Grunn in-en verkoop

Groningen, The Netherlands 3 maanden ago

Traag, slaat items niet op, waardeloos vandaag, kan niet door met de webshop zo

NL Flag Icon

Grunn in-en verkoop

Groningen, The Netherlands 3 maanden ago

Ik kan niet in mijn webwinkel

NL Flag Icon

Mooi uit Bali

Spijkenisse, The Netherlands 3 maanden ago

De website geeft een storing aan op de laptop en laadt niet. Geeft jullie error scherm weer. Op mobiel werkt hij wel.

NL Flag Icon

Lelystad, The Netherlands 4 maanden ago

inloggen heeft storing

NL Flag Icon

I. Nicolai www.bronzeandmore.nl

Poortugaal, The Netherlands 4 maanden ago

Mijn webwinkel is niet bereikbaar, klopt dit? Is er een storing?

NL Flag Icon

Loes Koot

Lelystad, The Netherlands 4 maanden ago

ik krijg een error wanneer ik op mijn webwinkel wil inloggen en ook ook op de beheer omgeving

NL Flag Icon

Mooi uit Bali

Spijkenisse, The Netherlands 4 maanden ago

Hele website niet meer bereikbaar, zowel in de beheer omgeving als online.

NL Flag Icon

J.P. Simoskie

Moordrecht, The Netherlands 4 maanden ago

kan niet inloggen in mijn webwinkels

Meest voorkomende Mijnwebwinkel problemen gemeld door gebruikers

46

Algemene kwesties

54

Service

Mijnwebwinkel Storingslocaties

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Krimpen aan den IJssel, South Holland, NL

10

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Groningen, Groningen, NL

3

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Veenendaal, Utrecht, NL

2

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Aalsmeer, North Holland, NL

5

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Ederveen, Gelderland, NL

1

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Lelystad, Flevoland, NL

2

4 maanden geleden

NL Flag Icon

Zwolle, Overijssel, NL

2

4 maanden geleden

NL Flag Icon

Eindhoven, North Brabant, NL

1

4 maanden geleden

Ondervindt u momenteel problemen met Mijnwebwinkel?

Werkt mijnwebwinkel.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Mijnwebwinkel, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de service te melden

mijnwebwinkel.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Statuscode

okt. 13, 2024 - 02:56

1.54 ms.

200

okt. 09, 2024 - 13:01

1.23 ms.

200

okt. 08, 2024 - 23:12

1.5 ms.

200

okt. 08, 2024 - 14:31

1.44 ms.

200

okt. 06, 2024 - 21:11

1.36 ms.

200

okt. 06, 2024 - 07:59

1.31 ms.

200

okt. 05, 2024 - 01:48

1.42 ms.

200

Deze tabel toont de mijnwebwinkel.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de downstatus.nl-service. Alle gegevens in de tabel staan in de Europe/Amsterdam tijdzone. Als Mijnwebwinkel down of traag is voor jou. Je kunt proberen een VPN-service te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en bekijk ook de Tips hieronder

Tips als mijnwebwinkel.nl niet werkt

  • Controleer de URL - Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat - Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen - Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen - Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken - U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten - Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus - Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus - Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen - Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Beoordeel uw ervaring met Mijnwebwinkel uptime prestaties in de afgelopen 30 dagen
  • Populaire sites

  • Controleer mijnwebwinkel.nl Serverstatus.

  • Controleer mijnwebwinkel.nl Serverstatus.

  • Controleer mijnwebwinkel.nl Serverstatus.

  • Controleer mijnwebwinkel.nl Serverstatus.

  • Controleer mijnwebwinkel.nl Serverstatus.

  • Controleer mijnwebwinkel.nl Serverstatus.

  • Controleer mijnwebwinkel.nl Serverstatus.

  • Controleer mijnwebwinkel.nl Serverstatus.

  • Controleer mijnwebwinkel.nl Serverstatus.

  • Controleer mijnwebwinkel.nl Serverstatus.

Veelgestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Mijnwebwinkel.nl en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 1.54 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Mijnwebwinkel.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.