Regiobank.nl een storing - Juli, 2024?

RegioBank Storingen en status
RegioBank Logo

Regiobank.nl is een website waar consumenten kunnen winkelen voor financiële producten en diensten. De website biedt ook raadplegingen en informatie over verschillende financiële producten, waaronder spaarrekeningen, beleggingsproducten en hypotheken. Regiobank.nl biedt klanten de mogelijkheid om hun financiën online te beheren en inzicht te krijgen in hun financiële situatie.

Regiobank.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee RegioBank problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal RegioBank storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

RegioBank Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Middelharnis, South Holland, NL

32

23 dagen geleden

NL Flag Icon

Enschede, Overijssel, NL

3

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Veldhoven, North Brabant, NL

6

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Wijchen, Gelderland, NL

8

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

12

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Amersfoort, Utrecht, NL

5

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Franeker, Friesland, NL

2

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Grijpskerk, Groningen, NL

2

1 maanden geleden

 Flag Icon

, ,

2

geleden

Meest voorkomend RegioBank door gebruikers gemelde problemen

4

Online bankieren

81

App doet het niet

15

pin, site, app

Heeft u problemen met RegioBank op dit moment?

Werkt regiobank.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met RegioBank, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Algemene tips om te repareren Regiobank.nl

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van RegioBank Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw RegioBank ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Michelle

Middelharnis, The Netherlands 3 weeks ago

Inloggen niet mogelijk

NL Vlag Pictogram

j de boed

Schiedam, The Netherlands 1 month ago

kan niet betalen app opent niet

NL Vlag Pictogram

Enschede, The Netherlands 1 month ago

App werkt niet!!

NL Vlag Pictogram

Ton

Amsterdam, The Netherlands 1 month ago

App doet het niet voor de tweede keer.
Vandaag al de hele morgen en afgelopen vrijdag ook.

NL Vlag Pictogram

Eindhoven, The Netherlands 1 month ago

Geen verbinding met bank

NL Vlag Pictogram

Jeroen

Amersfoort, The Netherlands 1 month ago

Geen app

NL Vlag Pictogram

Aukje Pultrum

Streefkerk, The Netherlands 1 month ago

Geeft aan geen internet terwijl ik wel internet heb.

NL Vlag Pictogram

Ruby

Amsterdam, The Netherlands 1 month ago

Ik krijg foutcode 5 , kan niet inloggen op de app

NL Vlag Pictogram

Irene

Franeker, The Netherlands 1 month ago

Ik krijg code 5 met volop verbinding

NL Vlag Pictogram

Hoogmoed

Uithoorn, The Netherlands 1 month ago

Kan niet inloggen code 5 maar internet is gewoon goed

NL Vlag Pictogram

Peter

Winsum, The Netherlands 1 month ago

Foutcode 10

NL Vlag Pictogram

Arie

Amsterdam, The Netherlands 2 months ago

App niet berijkbaar.

NL Vlag Pictogram

H van Dongen

Alphen aan den Rijn, The Netherlands 2 months ago

Kan niet inloggen

NL Vlag Pictogram

Utrecht, The Netherlands 2 months ago

Kan niet inloggen

NL Vlag Pictogram

Wilma

Raalte, The Netherlands 2 months ago

Ik kan niet inloggen en geld overboeken. Hebben jullie een storing?

NL Vlag Pictogram

Dfway

Schiedam, The Netherlands 2 months ago

Kan niet op internet bankieren via mijn telefoon

Beoordeel uw ervaring met RegioBank uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Via |

Website

Vaak gestelde vragen

Jeśli wszystko inne zawiedzie, zgłoś problem do nas, abyśmy mogli go dalej zbadać. Możesz również sprawdzić, czy inni użytkownicy mają ten sam problem na naszej stronie internetowej.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Regiobank.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.