Rolandgarros een storing - September, 2024?

Rolandgarros Storingen en status
Rolandgarros Logo

Rolandgarros.com is de officiële website van het Franse Open tennistoernooi, ook bekend als Roland Garros. Het biedt live updates, scores, nieuws en bevat ook informatieve stukken over de spelers en het toernooi zelf. Bovendien kunnen bezoekers tickets kopen voor aankomende wedstrijden direct van de site. Een must voor elke tennisliefhebber die het toernooi van dichtbij wil volgen.

Laatste controle: Zojuist |

URL gecontroleerd:

https://www.rolandgarros.com:443/en-us/

Laatste neer:

niet recent

Reactietijd:

0.71 ms.

Rolandgarros storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Geen Rolandgarros problemen gemeld in de afgelopen 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Rolandgarros storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de Europe/Amsterdam tijdzone.

Word lid van Rolandgarros Discussie

Suggesties? Problemen? Uitval?
Deel uw Rolandgarros ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

Ondervindt u momenteel problemen met Rolandgarros?

Werkt rolandgarros.com niet voor u? Als u problemen ondervindt met Rolandgarros, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de service te melden

rolandgarros.com website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Statuscode

sep. 04, 2024 - 15:49

0.71 ms.

200

sep. 03, 2024 - 07:24

0.72 ms.

200

sep. 02, 2024 - 13:48

0.75 ms.

200

aug. 20, 2024 - 21:04

0.78 ms.

200

aug. 12, 2024 - 07:34

0.86 ms.

200

aug. 10, 2024 - 12:28

0.87 ms.

200

aug. 08, 2024 - 18:01

0.84 ms.

200

Deze tabel toont de rolandgarros.com uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de downstatus.nl-service. Alle gegevens in de tabel staan in de Europe/Amsterdam tijdzone. Als Rolandgarros down of traag is voor jou. Je kunt proberen een VPN-service te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en bekijk ook de Tips hieronder

Tips als rolandgarros.com niet werkt

  • Controleer de URL - Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat - Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen - Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen - Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken - U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten - Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus - Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus - Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen - Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Latest rolandgarros.com screenshot
Beoordeel uw ervaring met Rolandgarros uptime prestaties in de afgelopen 30 dagen
  • Populaire sites

  • Controleer rolandgarros.com Serverstatus.

  • Controleer rolandgarros.com Serverstatus.

  • Controleer rolandgarros.com Serverstatus.

  • Controleer rolandgarros.com Serverstatus.

  • Controleer rolandgarros.com Serverstatus.

  • Controleer rolandgarros.com Serverstatus.

  • Controleer rolandgarros.com Serverstatus.

  • Controleer rolandgarros.com Serverstatus.

  • Controleer rolandgarros.com Serverstatus.

  • Controleer rolandgarros.com Serverstatus.

Veelgestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Rolandgarros.com en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 0.71 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Rolandgarros.com, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.