Iddink.nl een storing - Juli, 2024?

Iddink Storingen en status
Iddink Logo

Iddink.nl is een Nederlandse website die onderwijsmateriaal biedt aan velen scholieren en studenten. Naast de verkoop van nieuwe en tweedehands schoolboeken, leveren ze ook digitale leermiddelen. Ze stellen alles in het werk om het leren voor leerlingen zo makkelijk en efficiënt mogelijk te maken. Het is een betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en toegankelijk platform voor elke leerling die zijn/haar onderwijsbehoeften willen vervullen.

Iddink.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Iddink problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Iddink storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Iddink Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Zoetermeer, South Holland, NL

10

3 dagen geleden

NL Flag Icon

Aalsmeer, North Holland, NL

17

3 dagen geleden

NL Flag Icon

Zwolle, Overijssel, NL

2

4 dagen geleden

NL Flag Icon

Cuijk, North Brabant, NL

18

5 dagen geleden

US Flag Icon

Riverside, California, US

1

7 dagen geleden

MU Flag Icon

Port Louis, Port Louis District, MU

1

9 dagen geleden

GB Flag Icon

Bristol, England, GB

1

9 dagen geleden

NL Flag Icon

Utrecht, Utrecht, NL

9

12 dagen geleden

NL Flag Icon

Harderwijk, Gelderland, NL

6

12 dagen geleden

BA Flag Icon

Sarajevo, Federation of Bosnia and Herzegovina, BA

1

15 dagen geleden

NL Flag Icon

Venray, Limburg, NL

2

15 dagen geleden

AU Flag Icon

Sydney, New South Wales, AU

1

15 dagen geleden

TR Flag Icon

Denizli, Denizli, TR

1

16 dagen geleden

NL Flag Icon

Goes, Zeeland, NL

1

23 dagen geleden

BE Flag Icon

Halle, Flanders, BE

2

26 dagen geleden

Meest voorkomend Iddink door gebruikers gemelde problemen

62

Service

36

Algemene kwesties

1

Bestelling blijft hangen

Heeft u problemen met Iddink op dit moment?

Werkt iddink.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Iddink, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Algemene tips om te repareren Iddink.nl

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Iddink Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Iddink ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

M van de Rotten

Aalsmeer, The Netherlands 3 days ago

Kan met geen mogelijkheid inloggen

NL Vlag Pictogram

M. de Haer

Zwolle, The Netherlands 4 days ago

De bestelling wordt niet afgerond en ik kan ook geen nieuwe bestelling plaatsen

MU Vlag Pictogram

Margriet

Port Louis, Mauritius 1 week ago

Inloggen lukt niet-
Staat Forbidden

NL Vlag Pictogram

jayden mosselman

Naaldwijk, The Netherlands 1 week ago

ik krijg melding : bestelling niet gevonden
er is een netwerkfout

NL Vlag Pictogram

s

Utrecht, The Netherlands 1 week ago

kan niet inloggen

NL Vlag Pictogram

M S

Den Helder, The Netherlands 1 week ago

website staakt na log in

NL Vlag Pictogram

Tessa

Amersfoort, The Netherlands 2 weeks ago

Beste dames, heren,

Ik kom niet meer in mijn account omdat mijn wacht verlopen is of ik weet hem niet meer.

Nu probeer ik de knop wachtwoord vergeten maar daar blijft ie hangen. Ik zie een blauwe streep die leek even op te lopen maar blijft daar hangen.

Ik moet voor de 15e juli boeken bestellen maar dat gaat op deze manier niet lukken.

NL Vlag Pictogram

Ulft, The Netherlands 2 weeks ago

Bij het registreren van mijn boeken kan ik mijn email niet bevestigen

AU Vlag Pictogram

Oranje

Sydney, Australia 2 weeks ago

Ik kan niet inloggen, ik krijg code 403 forbidden....

NL Vlag Pictogram

Peter Smeets

Langenboom, The Netherlands 2 weeks ago

Werkt niet

TR Vlag Pictogram

Denizli, Türkiye 2 weeks ago

Foutmelding

NL Vlag Pictogram

Elst, The Netherlands 2 weeks ago

boekeninleveren.iddink.nl doet het niet

NL Vlag Pictogram

julian

Amsterdam, The Netherlands 2 weeks ago

ik kan mijn boeken niet registreren

NL Vlag Pictogram

Fabe

Rheden, The Netherlands 2 weeks ago

Moet mijn boeken registeren, maar website doet het niet.

NL Vlag Pictogram

R. Schnabel

Prinsenbeek, The Netherlands 3 weeks ago

boekeninleveren.iddink.nl geeft een storingsmelding error 403 this webapp is stopped. we kunnen het boek wat we moeten inleveren niet registreren.

NL Vlag Pictogram

Peggy

Schiedam, The Netherlands 3 weeks ago

Geeft Error

NL Vlag Pictogram

Utrecht, The Netherlands 3 weeks ago

https://boekeninleveren.iddink.nl/

NL Vlag Pictogram

Amersfoort, The Netherlands 3 weeks ago

Website laad nietmeer

NL Vlag Pictogram

Rotterdam, The Netherlands 3 weeks ago

Ik kan mij niet registreren. Hij geeft een foutmelding

NL Vlag Pictogram

mies

Amsterdam, The Netherlands 3 weeks ago

website laad niet. gateway 504 error

NL Vlag Pictogram

Rob van Erp

Arnhem, The Netherlands 3 weeks ago

boekeninleveren.iddink.nl geeft al enige tijd een foutmedling

NL Vlag Pictogram

Aniek Braat

Roosendaal, The Netherlands 3 weeks ago

kan mijn boeken niet aanmelden voor het inleveren

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, Netherlands 3 weeks ago

403 foutmelding bij link naar inleverformulier

NL Vlag Pictogram

Borg Pieters

Waalre, The Netherlands 3 weeks ago

kan niet aanmelden voor inleveren boeken.

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, The Netherlands 1 month ago

Als ik probeer in te loggen, komt er een melding te staan, dat de website niet goed bereikbaar is wegens een technische storing. Verder werkt de site wel goed

NL Vlag Pictogram

Anoeska

Hilversum, The Netherlands 1 month ago

Ik kan niet inloggen of ie zegt dat ik geen wifi heb.

Beoordeel uw ervaring met Iddink uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Vaak gestelde vragen

Jeśli wszystko inne zawiedzie, zgłoś problem do nas, abyśmy mogli go dalej zbadać. Możesz również sprawdzić, czy inni użytkownicy mają ten sam problem na naszej stronie internetowej.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Iddink.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.