Viaplay.com een storing - Mei, 2024?

Viaplay Storingen en status
Viaplay Logo

Viaplay.com is een online streamingdienst die gebruikers toegang biedt tot films, series, sportevenementen en andere entertainmentmogelijkheden. Het platform biedt een uitgebreid aanbod van programma's voor het hele gezin en stelt gebruikers in staat om te genieten van hun favoriete entertainment op verschillende apparaten.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://viaplay.com/nl-nl/

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

0.92 ms.

Viaplay.com storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Viaplay problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Viaplay storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Viaplay Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

10

4 dagen geleden

NL Flag Icon

Rucphen, North Brabant, NL

11

5 dagen geleden

NL Flag Icon

Rotterdam, South Holland, NL

18

5 dagen geleden

NL Flag Icon

Wageningen, Gelderland, NL

4

20 dagen geleden

NL Flag Icon

Groningen, Groningen, NL

2

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Borne, Overijssel, NL

4

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Bunschoten, Utrecht, NL

12

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Tytsjerk, Friesland, NL

1

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Maastricht, Limburg, NL

1

2 maanden geleden

Meest voorkomend Viaplay door gebruikers gemelde problemen

46

Zoeken

11

Videostreaming

21

Geluid hapert steeds

22

App werkt niet op telefoon

Heeft u problemen met Viaplay op dit moment?

Werkt viaplay.com niet voor u? Als u problemen ondervindt met Viaplay, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Viaplay.com website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

10 Mei 2024 - 00:03

0.92 ms.

200

09 Mei 2024 - 19:02

0.84 ms.

200

09 Mei 2024 - 10:39

0.85 ms.

200

08 Mei 2024 - 19:23

0.82 ms.

200

08 Mei 2024 - 12:43

0.96 ms.

200

08 Mei 2024 - 00:53

7.87 ms.

200

07 Mei 2024 - 16:45

0.84 ms.

200

Deze tabel toont de viaplay.com uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als Viaplay voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Viaplay.com

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Viaplay Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Viaplay ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Hans vd Burg

Berkel en Rodenrijs, The Netherlands 5 days ago

Er staat wordt op een ander apparaat gekeken terwijl dat niet zo is...

NL Vlag Pictogram

R.C.

Rotterdam, The Netherlands 5 days ago

Wordt zogenaamd al op een ander account naar F1 gekeken. Alleen klopt dat niet.

NL Vlag Pictogram

manita heer

's-Gravendeel, The Netherlands 2 weeks ago

Viaplay meldt op tv app er is een onbekend probleem opgetreden en app stopt dan

NL Vlag Pictogram

Sander

Amsterdam, The Netherlands 1 month ago

2 gebruiker die er niet is

NL Vlag Pictogram

Lampie

Deventer, The Netherlands 1 month ago

Wederom weer eens geen verbinding op tv ,telefoon werkt wel wat betreft viaplay

NL Vlag Pictogram

M

Amersfoort, The Netherlands 1 month ago

Via de app ingelogd en ontzettend haperend geluid.

NL Vlag Pictogram

B. Arends

Amsterdam, The Netherlands 1 month ago

Geluid hapert bij live streams

NL Vlag Pictogram

A. Van de Loosdrecht

Veenendaal, The Netherlands 1 month ago

Bij de Premier League al voor de 3 e achtereenvolgende week haperend geluid
Verschrikkelijk.

NL Vlag Pictogram

Y ten Brink

Breda, The Netherlands 1 month ago

Kan niet bladeren in het menu

NL Vlag Pictogram

Marcel

Wateringen, The Netherlands 1 month ago

Geluid is slecht

NL Vlag Pictogram

Martijn

Heeten, The Netherlands 1 month ago

Geluid hapert

NL Vlag Pictogram

A. Domenie

Made, The Netherlands 1 month ago

Al enkele dagen is het geluid bij het darts haperend.

NL Vlag Pictogram

Jim

Amsterdam, The Netherlands 1 month ago

Foutcode steeds

NL Vlag Pictogram

Wassink

Arnhem, The Netherlands 2 months ago

Stilstaand beeld

NL Vlag Pictogram

Jacco kersbergen

Vianen, The Netherlands 2 months ago

zeer slechte streaming, meet veel haperingen. Om de 10 seconde een hapering

Latest viaplay.com screenshot
Beoordeel uw ervaring met Viaplay uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Viaplay.com en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 0.92 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Viaplay.com, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.