Klarna.com een storing - Mei, 2024?

Klarna Storingen en status
Klarna Logo

Klarna.com is een online platform dat gebruikers toegang geeft tot een verscheidenheid aan financiële services, zoals betalen in termijnen, online kopen en betalen met één klik. Het bedrijf biedt ook lagere transactiekosten en een gemakkelijk te gebruiken interface voor zowel kopers als verkopers.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://www.klarna.com:443/

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

0.71 ms.

Klarna.com storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Klarna problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Klarna storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Klarna Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Eindhoven, North Brabant, NL

6

1 dagen geleden

NL Flag Icon

Nijverdal, Overijssel, NL

7

8 dagen geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

14

9 dagen geleden

NL Flag Icon

The Hague, South Holland, NL

22

10 dagen geleden

NL Flag Icon

Heerlen, Limburg, NL

9

25 dagen geleden

NL Flag Icon

Zeist, Utrecht, NL

8

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Emmen, Drenthe, NL

1

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Almere Stad, Flevoland, NL

3

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Nijkerk, Gelderland, NL

4

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Flushing, Zeeland, NL

2

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Delfzijl, Groningen, NL

1

4 maanden geleden

NL Flag Icon

Hilversum, Noord-Holland, NL

4

7 maanden geleden

NL Flag Icon

Delft, Zuid-Holland, NL

6

7 maanden geleden

Meest voorkomend Klarna door gebruikers gemelde problemen

8

betaling niet geregistreerd

70

Blijft op retour pagina staan

6

Kan niets meer bestellen via klarna

16

Kan niet inloggen.klarna stuurd geen code naar email

Heeft u problemen met Klarna op dit moment?

Werkt klarna.com niet voor u? Als u problemen ondervindt met Klarna, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Klarna.com website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

10 Mei 2024 - 09:20

0.71 ms.

200

10 Mei 2024 - 00:03

0.7 ms.

200

09 Mei 2024 - 16:43

0.66 ms.

200

09 Mei 2024 - 11:21

0.73 ms.

200

09 Mei 2024 - 02:44

0.75 ms.

200

08 Mei 2024 - 17:48

0.57 ms.

200

08 Mei 2024 - 12:43

0.72 ms.

200

Deze tabel toont de klarna.com uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als Klarna voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Klarna.com

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Klarna Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Klarna ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, The Netherlands 1 week ago

App logt niet in en bealingen worden afgekwurd

NL Vlag Pictogram

Oss, The Netherlands 3 weeks ago

Er kan niet betaald worden met klarna ..

NL Vlag Pictogram

Vlinder

The Hague, The Netherlands 3 weeks ago

Hallo kan momenteel niet in de klarna app komen blijft op.roze beeld staan

NL Vlag Pictogram

Paul

Amsterdam, The Netherlands 1 month ago

Kan niet betalen bij bestelling

NL Vlag Pictogram

X

Lelystad, The Netherlands 1 month ago

X

NL Vlag Pictogram

Magda Barends

Nootdorp, The Netherlands 1 month ago

Mijn bestelling staat :betaling in behandeling.
Dit al 3 dagen....

NL Vlag Pictogram

Tamara

Nijkerk, The Netherlands 1 month ago

Kan niet op de website

NL Vlag Pictogram

Gaam

Boskoop, The Netherlands 1 month ago

Kan niks betalen met klarna, al dagenlang niet...

NL Vlag Pictogram

Voerendaal, The Netherlands 1 month ago

geeftverror

NL Vlag Pictogram

Purmerend, The Netherlands 1 month ago

Ik wil inloggen.stuur je voor code .komt er niks op mijn email

NL Vlag Pictogram

CB

Lelystad, The Netherlands 4 months ago

Had hetzelfde probleem. Gisteren contact gehad met klantenservice, moest toch blijkbaar weer aan accountverificatie doen. Formulier moeten invullen en blijkbaar tot 14 dagen wachten. We zien het wel.

NL Vlag Pictogram

Joyce

Zoetermeer, The Netherlands 4 months ago

Krijg een kredietmelding terwijl ik geen openstaande betalingen heb

NL Vlag Pictogram

Lydia de ruiter

Halfweg, The Netherlands 4 months ago

Kan niet meer met klarna betalen

NL Vlag Pictogram

Sjamke

Geldermalsen, The Netherlands 4 months ago

Heb geen openstaande saldo staan geen achterstallig betaling, maar kan in eens niet meer bestellen via Klarna. Zegt Klarna dat het niet goedgekeurd is. Heb ik nog nooit gehad.

NL Vlag Pictogram

Ricardo van den Berk

Amsterdam, The Netherlands 4 months ago

Na wachtwoord vergeten krijg ik geen code doorgestuurd?? Diverse malen geprobeerd en nog niks!!

NL Vlag Pictogram

Amersfoort, The Netherlands 4 months ago

Kan niet inloggen en betalen

NL Vlag Pictogram

Helin

The Hague, The Netherlands 4 months ago

Kan niet inloggen id app en dus betalen. Foutmelding bij inloggen

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, The Netherlands 4 months ago

Kan niet betalen

NL Vlag Pictogram

Jannus

Hoogland, The Netherlands 4 months ago

Ik kan niet betalen

NL Vlag Pictogram

Bren

Borne, The Netherlands 5 months ago

App laad niet

NL Vlag Pictogram

Kelly

Geleen, The Netherlands 5 months ago

Intertoys website heeft storing met klarna

NL Vlag Pictogram

Jade

Bodegraven, Netherlands 6 months ago

Kan bestelling niet betalen. Geeft foutmelding op website

NL Vlag Pictogram

Flushing, Netherlands 6 months ago

Kan ineens niet met Klarna betalen, kreeg de code pas laat door

NL Vlag Pictogram

Marit Booij

De Goorn, Netherlands 6 months ago

Ik kan geen betaling inplannen. Hij blijft maar draaien

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, Netherlands 7 months ago

Pakt code niet

NL Vlag Pictogram

do

Delft, Netherlands 7 months ago

krijg geen verificatie email binnen

NL Vlag Pictogram

Do

Delft, Netherlands 8 months ago

krijg geen link voor verrificatie naar mail. ook niet in spam. meerdere keren geprobeerd. code voor telefoon krijg ik wel. ik krijg achteraf de melding:We can't connect right now. Try again later.

NL Vlag Pictogram

Yilmaz

Rotterdam, Netherlands 8 months ago

Betalingen worden niet geregistreerd. Ik heb meer dan een week geleden betaald.

NL Vlag Pictogram

Rotterdam, Netherlands 9 months ago

kan niet betalen

Latest klarna.com screenshot
Beoordeel uw ervaring met Klarna uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Klarna.com en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 0.71 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Klarna.com, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.