Ryanair.com een storing - Mei, 2024?

Ryanair Storingen en status
Ryanair Logo

Ryanair.com is een goedkope, online luchtvaartmaatschappij waarmee reizigers kunnen boeken voor goedkope vluchten naar verschillende bestemmingen over de hele wereld. Het biedt ook handige online services, zoals het reserveren van hotels of huurauto's en het maken van aanpassingen aan bestaande boekingen.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://www.ryanair.com/nl/nl

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

1.06 ms.

Ryanair.com storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Ryanair problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Ryanair storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Ryanair Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Soest, Utrecht, NL

3

2 dagen geleden

BE Flag Icon

Brussels, Brussels Capital, BE

2

22 dagen geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

13

22 dagen geleden

BE Flag Icon

Ostend, Flanders, BE

12

26 dagen geleden

NL Flag Icon

Roosendaal, North Brabant, NL

10

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Rotterdam, South Holland, NL

13

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Kesteren, Gelderland, NL

4

2 maanden geleden

NL Flag Icon

's-Gravenpolder, Zeeland, NL

1

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Epen, Limburg, NL

3

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Sneek, Friesland, NL

2

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Deurningen, Overijssel, NL

3

3 maanden geleden

HU Flag Icon

Harkany, Baranya, HU

2

3 maanden geleden

NL Flag Icon

's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, NL

1

7 maanden geleden

Meest voorkomend Ryanair door gebruikers gemelde problemen

19

Vertragingen

67

Betalen

4

App werkt niet

10

vluchten boeken

Heeft u problemen met Ryanair op dit moment?

Werkt ryanair.com niet voor u? Als u problemen ondervindt met Ryanair, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Ryanair.com website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

10 Mei 2024 - 07:53

1.06 ms.

200

09 Mei 2024 - 23:15

1.15 ms.

200

09 Mei 2024 - 16:45

1.19 ms.

200

09 Mei 2024 - 09:22

1.23 ms.

200

08 Mei 2024 - 22:26

1.18 ms.

200

08 Mei 2024 - 11:53

1.12 ms.

200

08 Mei 2024 - 00:15

1.02 ms.

200

Deze tabel toont de ryanair.com uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als Ryanair voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Ryanair.com

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Ryanair Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Ryanair ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Thissen

Roosendaal, The Netherlands 1 month ago

Kan geen medereizigers invoeren

BE Vlag Pictogram

Auderghem, Belgium 1 month ago

Vlucht geannuleerd, en als ik wil omboeken naar een andere vlucht lukt dit niet, foutmelding

NL Vlag Pictogram

Tilburg, The Netherlands 1 month ago

Kan geen vluchten met datums zien. Site loopt vast

NL Vlag Pictogram

Kasjmira

Rotterdam, The Netherlands 2 months ago

Kan mijn vlucht niet aanklikken, krijg dan een fout

NL Vlag Pictogram

Anita de la Haye

Epen, The Netherlands 2 months ago

Ben sinds zaterdag aan het proberen om een vliegticket te boeken. Op het moment. Van betalen gooit die hem eruit. Mijn vriendin die al vaker heeft geboekt lukt het ook niet. PayPal pakt die niet en de creditcard. Hoe gaan jullie dit oplopen. Wil 23 maart naar Bari en 30 maart weer terug

BE Vlag Pictogram

Maasmechelen, Belgium 2 months ago

App werkt niet openen wel maar geen functie

NL Vlag Pictogram

Eindhoven, The Netherlands 3 months ago

Website laadt niet

BE Vlag Pictogram

Nadine De Backer

Hasselt, Belgium 3 months ago

10 x betaalgegevens van creditkaart ingegeven (meerdere kaarten geprobeerd). Telken de 'oeps, er is een probleem...' mededeling en weer van voor af aan begonnen.... Het blijken toevallig kortingdagen te zijn tot tegen middernacht. is dat het probleem. Die armzalige €9 korting had ik graag willen missen als mijn boeking gewoon van de eerste keer was gelukt. Wat een gedoe ;(

BE Vlag Pictogram

Roger Lijnen

Heusden-Zolder, Belgium 3 months ago

ik krijg de vertrek- en terugkeerdatum niet ingevuld als ik een reis wil boeken. Ook de maanden verschuiven niet als ik naar een latere datum wil gaan

BE Vlag Pictogram

Nadelle

Antwerp, Belgium 3 months ago

Foutmelding

NL Vlag Pictogram

Rotterdam, The Netherlands 3 months ago

komt terug met oeps

BE Vlag Pictogram

Kristien

Riemst, Belgium 3 months ago

Krijg steeds foutmelding bij betalen

NL Vlag Pictogram

Venlo, The Netherlands 3 months ago

Krijg foutmelding bij betalen

NL Vlag Pictogram

Danny Tekampe

Amsterdam, The Netherlands 3 months ago

Ik kan geen creditcard betaling doen.

HU Vlag Pictogram

Silvya

Harkany, Hungary 3 months ago

Betaling lukt nog steeds niet op de Ryanair app. Storing.

HU Vlag Pictogram

Silvya

Harkany, Hungary 3 months ago

Volgende melding....OEPS Er is iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw

BE Vlag Pictogram

///

Turnhout, Belgium 3 months ago

Betaling word steeds afgekeurd. Ik heb al verschillende kaarten gebruikt.

BE Vlag Pictogram

Elke

Overpelt, Belgium 3 months ago

Betaling loopt steeds vast

NL Vlag Pictogram

Gouda, The Netherlands 3 months ago

Ik kan niet betalen met iDeal Paypal etc hoe lang duurt dit nog

NL Vlag Pictogram

Eijsden, The Netherlands 3 months ago

Alles lukt behalve betalen. Maakt niks uit op welke manier, via Edge/Chrome, laptop, iPad

NL Vlag Pictogram

Len

Breda, The Netherlands 3 months ago

kan geen vlucht boeken ivm storing betalingsverkeer

NL Vlag Pictogram

Saskia

Amsterdam, The Netherlands 4 months ago

Krijg error tijdens betalen en kom niet verder

NL Vlag Pictogram

Anna

's-Hertogenbosch, The Netherlands 4 months ago

Betaling werkt niet

NL Vlag Pictogram

Jurre

Leeuwarden, The Netherlands 4 months ago

Storing met betalen, bevestigt door helpdesk van Ryanair

NL Vlag Pictogram

Mill, The Netherlands 4 months ago

Bij boeken accepteerd de side de betaling niet.

NL Vlag Pictogram

Marloes de groot

IJsselstein, The Netherlands 4 months ago

Ik kan niet betalen
Niet met creditcard en met ideal

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, The Netherlands 4 months ago

Niet kunnen boeken

NL Vlag Pictogram

Nijbroek, The Netherlands 4 months ago

Kan niet betalen. Geeft voortdurend een storing aan

Latest ryanair.com screenshot
Beoordeel uw ervaring met Ryanair uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Ryanair.com en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 1.06 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Ryanair.com, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.