Tado.com een storing - Mei, 2024?

Tado Storingen en status
Tado Logo

Tado.com is een slimme thermostaat die gebruikers helpt om energie te besparen door de temperatuur in hun huis automatisch aan te passen. Het systeem verzamelt gegevens over het klimaat binnen en buiten het huis om de temperatuur te optimaliseren, waardoor comfort wordt gewaarborgd terwijl er energie wordt bespaard.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://www.tado.com/nl-nl

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

0.78 ms.

Tado.com storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Tado problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Tado storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Tado Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Hoogezand, Groningen, NL

1

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Heemskerk, North Holland, NL

2

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Amersfoort, Utrecht, NL

1

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Gorinchem, South Holland, NL

1

3 maanden geleden

Meest voorkomend Tado door gebruikers gemelde problemen

100

Serververbinding

Heeft u problemen met Tado op dit moment?

Werkt tado.com niet voor u? Als u problemen ondervindt met Tado, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Tado.com website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

08 Mei 2024 - 05:30

0.78 ms.

200

04 Mei 2024 - 23:25

13.38 ms.

200

03 Mei 2024 - 06:55

1.39 ms.

200

02 Mei 2024 - 23:10

0.84 ms.

200

02 Mei 2024 - 09:14

0.66 ms.

200

02 Mei 2024 - 02:27

0.8 ms.

200

01 Mei 2024 - 19:16

7.73 ms.

200

Deze tabel toont de tado.com uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als Tado voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Tado.com

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Tado Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Tado ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Ercan

Heemskerk, The Netherlands 1 month ago

Inloggen lukt niet evenees bedienen van de thermostaatknoppen lukt ook niet.

NL Vlag Pictogram

Mark

Amersfoort, The Netherlands 1 month ago

Kan niet aanmelden na ineens uitgelogd te zijn

Latest tado.com screenshot
Beoordeel uw ervaring met Tado uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Via |

Website

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Tado.com en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 0.78 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Tado.com, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.