Tutanota.com een storing - Mei, 2024?

Tutanota Storingen en status
Tutanota Logo

Tutanota.com is een veilige e-mailservice die privacy en beveiliging biedt. Het biedt gebruikers de mogelijkheid om berichten te versleutelen en end-to-end te verzenden, waardoor alleen de ontvanger de berichten kan lezen. De service is beschikbaar in meerdere talen, waaronder Nederlands.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://tutanota.com/

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

13.7 ms.

Tutanota.com storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Tutanota problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Tutanota storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Tutanota Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Gouda, South Holland, NL

2

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

1

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Apeldoorn, Gelderland, NL

2

6 maanden geleden

NL Flag Icon

Eindhoven, Noord-Brabant, NL

1

9 maanden geleden

Meest voorkomend Tutanota door gebruikers gemelde problemen

50

Bijlagen

50

Berichten ontvangen

Heeft u problemen met Tutanota op dit moment?

Werkt tutanota.com niet voor u? Als u problemen ondervindt met Tutanota, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Tutanota.com website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

09 Mei 2024 - 14:10

13.7 ms.

200

08 Mei 2024 - 22:12

13.62 ms.

200

06 Mei 2024 - 20:17

13.5 ms.

200

06 Mei 2024 - 08:02

13.83 ms.

200

05 Mei 2024 - 22:52

13.44 ms.

200

05 Mei 2024 - 22:52

13.44 ms.

200

05 Mei 2024 - 22:52

13.43 ms.

200

Deze tabel toont de tutanota.com uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als Tutanota voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Tutanota.com

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Tutanota Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Tutanota ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Brenda

Gouda, The Netherlands 1 month ago

Gaat niet naar de website

NL Vlag Pictogram

B

Elspeet, Netherlands 6 months ago

wij kunnen niet meer inloggen op onze mail, ook zijn de websites van Tutanota niet bereikbaar

Latest tutanota.com screenshot
Beoordeel uw ervaring met Tutanota uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Facebook

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Tutanota.com en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 13.7 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Tutanota.com, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.