postnl.nl een storing - Oktober, 2024?

PostNL Storingen en status
PostNL Logo

PostNL is een Nederlandse organisatie die zich toelegt op het verzenden van post, pakketten en logistieke diensten binnen Nederland en naar het buitenland. PostNL biedt klanten verschillende opties om snel en efficiënt hun producten te verzenden en te bezorgen.

Laatste controle: Zojuist |

URL gecontroleerd:

https://www.postnl.nl/

Laatste neer:

niet recent

Reactietijd:

1.14 ms.

postnl.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Geen PostNL problemen gemeld in de afgelopen 24 uur

Deze grafiek toont het aantal PostNL storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de Europe/Amsterdam tijdzone.

Recente PostNL Gebruikersrapporten

Bekijk de laatste gebruikersrapporten over PostNL, met een gedetailleerde beschrijving van de soorten problemen en hun locaties. Zo kun je bepalen of anderen in jouw omgeving soortgelijke problemen hebben.

  • NL Flag Icon
    sep. 24, 2024 - 12:34

    Een bezoeker van Ter Aar, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Pakketzegel maken

  • NL Flag Icon
    jul. 16, 2024 - 18:39

    Een bezoeker van Harderwijk, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Pakketzegel maken

  • NL Flag Icon
    jul. 10, 2024 - 08:27

    Een bezoeker van Heerhugowaard, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Pakketzegel maken

  • NL Flag Icon
    jun. 28, 2024 - 01:15

    Een bezoeker van Papendrecht, The Netherlands heeft een probleem gemeld met ik heb 2 verzendlabels aangemaakt en betaald, maar heb ze niet in mijn e mail gekregen

  • NL Flag Icon
    jun. 26, 2024 - 13:12

    Een bezoeker van Heerlen, The Netherlands heeft een probleem gemeld met ik heb 2 verzendlabels aangemaakt en betaald, maar heb ze niet in mijn e mail gekregen

  • NL Flag Icon
    jun. 20, 2024 - 12:32

    Een bezoeker van Lelystad, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Pakketzegel maken

  • NL Flag Icon
    jun. 20, 2024 - 12:21

    Een bezoeker van Eindhoven, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Pakketzegel maken

Word lid van PostNL Discussie

Suggesties? Problemen? Uitval?
Deel uw PostNL ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Flag Icon

M.

Ter Aar, The Netherlands 18 dagen ago

Track & trace wil niet laden in de app en ook niet op de website.

NL Flag Icon

Nvt

Harderwijk, The Netherlands 2 maanden ago

Geen pakket in de app te zien

NL Flag Icon

Anna

Heerhugowaard, The Netherlands 3 maanden ago

App werkt niet,track en trace werkt ook niet

NL Flag Icon

Magdalena

Lelystad, The Netherlands 3 maanden ago

Ik probeerde al meerdere malen te betalen via app, maar krijg steeds melding" onbekende server fout". Zelfs na het opnieuw de app installeren lukt het niet om te betalen

NL Flag Icon

Vdb

Eindhoven, The Netherlands 3 maanden ago

Betaling lukt niet

NL Flag Icon

Leiderdorp, The Netherlands 4 maanden ago

Gedurende de dag verzendlabel aangemaakt, wel betaling afdragen, maar geen verzendlabel krijgen.

NL Flag Icon

S heijster

Rotterdam, The Netherlands 5 maanden ago

Betaald voor verzendlabel maar niets ontvangen.

NL Flag Icon

Ikke

Amsterdam, The Netherlands 5 maanden ago

App of voa web kan je geen online zehels maken

NL Flag Icon

Arjan

Helmond, The Netherlands 6 maanden ago

Ik kan geen verzendingen aanmeldsn in de app

NL Flag Icon

Yvonne

Amsterdam, The Netherlands 8 maanden ago

Ik zie geen “te ontvangen post”, maar ook niet de “post reeds ontvangen” in de app. Alleen mededeling dat “internet niet werkt “, terwijl ik geen probleem heb met internet met andere apps

NL Flag Icon

Astrid

Utrecht, The Netherlands 8 maanden ago

De post nl
App eil niet laden . Van alles al geprobeerd

NL Flag Icon

jr

Uithuizen, The Netherlands 8 maanden ago

postkantoor

NL Flag Icon

Amsterdam, The Netherlands 8 maanden ago

App

NL Flag Icon

Klaas

Damwâld, The Netherlands 9 maanden ago

Labels aanmaken werkt niet

NL Flag Icon

Hans

Zoetermeer, The Netherlands 9 maanden ago

Kan geen verzendlabels uitprinten

NL Flag Icon

Dave

Valkenswaard, The Netherlands 9 maanden ago

Niet mogelijk om postzegels-verzendlabels te kopen.

Meest voorkomende PostNL problemen gemeld door gebruikers

21

Postkantoren

62

ik heb 2 verzendlabels aangemaakt en betaald, maar heb ze niet in mijn e mail gekregen

2

Online frankeren wordt niet verwerkt

14

Pakketzegel maken

PostNL Storingslocaties

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Ter Aar, South Holland, NL

11

18 dagen geleden

NL Flag Icon

Heerhugowaard, North Holland, NL

11

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Heerlen, Limburg, NL

3

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Lelystad, Flevoland, NL

2

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Eindhoven, North Brabant, NL

5

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Bunschoten, Utrecht, NL

3

5 maanden geleden

NL Flag Icon

Groningen, Groningen, NL

2

6 maanden geleden

NL Flag Icon

Goes, Zeeland, NL

1

8 maanden geleden

NL Flag Icon

Damwâld, Friesland, NL

1

9 maanden geleden

NL Flag Icon

Hoogeveen, Drenthe, NL

1

9 maanden geleden

Ondervindt u momenteel problemen met PostNL?

Werkt postnl.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met PostNL, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de service te melden

postnl.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Statuscode

okt. 12, 2024 - 23:06

1.14 ms.

200

okt. 11, 2024 - 09:03

0.82 ms.

200

okt. 10, 2024 - 06:47

0.75 ms.

200

okt. 09, 2024 - 13:01

1.36 ms.

200

okt. 09, 2024 - 01:03

1.18 ms.

200

okt. 07, 2024 - 18:08

1.06 ms.

200

okt. 06, 2024 - 21:11

1.14 ms.

200

Deze tabel toont de postnl.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de downstatus.nl-service. Alle gegevens in de tabel staan in de Europe/Amsterdam tijdzone. Als PostNL down of traag is voor jou. Je kunt proberen een VPN-service te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en bekijk ook de Tips hieronder

Tips als postnl.nl niet werkt

  • Controleer de URL - Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat - Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen - Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen - Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken - U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten - Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus - Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus - Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen - Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Latest postnl.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met PostNL uptime prestaties in de afgelopen 30 dagen

Dien hier je klachten in:

Via |

X

Via |

Facebook
  • Populaire sites

  • Controleer postnl.nl Serverstatus.

  • Controleer postnl.nl Serverstatus.

  • Controleer postnl.nl Serverstatus.

  • Controleer postnl.nl Serverstatus.

  • Controleer postnl.nl Serverstatus.

  • Controleer postnl.nl Serverstatus.

  • Controleer postnl.nl Serverstatus.

  • Controleer postnl.nl Serverstatus.

  • Controleer postnl.nl Serverstatus.

  • Controleer postnl.nl Serverstatus.

Veelgestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Postnl.nl en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 1.14 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Postnl.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.