Abp.nl een storing - Juni, 2024?

ABP Pensioenfonds Storingen en status
ABP Pensioenfonds Logo

ABP.nl is een website die een breed scala aan informatie biedt over pensioenen, met name voor deelnemers van het Pensioenfonds ABP. De website bevat nuttige informatie over pensioenregelingen en -uitkeringen, inclusief actuele nieuwsartikelen en veelgestelde vragen. Het biedt ook toegang tot een persoonlijke omgeving waar gebruikers hun pensioengegevens kunnen beheren en bekijken.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://www.abp.nl/

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

1.08 ms.

Abp.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee ABP Pensioenfonds problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal ABP Pensioenfonds storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

ABP Pensioenfonds Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Bolsward, Friesland, NL

1

28 dagen geleden

NL Flag Icon

Rotterdam, South Holland, NL

10

28 dagen geleden

NL Flag Icon

Oss, North Brabant, NL

5

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Goes, Zeeland, NL

2

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Uithoorn, North Holland, NL

5

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Nieuwegein, Utrecht, NL

1

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Sittard, Limburg, NL

1

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Hardenberg, Overijssel, NL

2

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Opheusden, Gelderland, NL

3

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Biddinghuizen, Flevoland, NL

1

3 maanden geleden

Meest voorkomend ABP Pensioenfonds door gebruikers gemelde problemen

10

Inloggen

13

Jaaropgave ontbreekt

55

Pensioen nog niet gestort

23

App werkt niet

Heeft u problemen met ABP Pensioenfonds op dit moment?

Werkt abp.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met ABP Pensioenfonds, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Abp.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

15 Juni 2024 - 02:08

1.08 ms.

200

14 Juni 2024 - 16:42

0.95 ms.

200

14 Juni 2024 - 08:27

1.26 ms.

200

13 Juni 2024 - 06:39

1.12 ms.

200

12 Juni 2024 - 22:24

0.98 ms.

200

11 Juni 2024 - 22:19

1.43 ms.

200

11 Juni 2024 - 17:02

1.25 ms.

200

Deze tabel toont de abp.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als ABP Pensioenfonds voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Abp.nl

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van ABP Pensioenfonds Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw ABP Pensioenfonds ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

JMW

Bolsward, The Netherlands 4 weeks ago

ABP website is up maar inloggen op “mijnABP” niet mogelijk

NL Vlag Pictogram

H van Schie

Goes, The Netherlands 1 month ago

kan niet inloggen

NL Vlag Pictogram

Peer Corssmit

Uden, The Netherlands 1 month ago

Ik kan niet inloggen op de abp app op mijn telefoon. App blijft maar draaien om te proberen maar er gebeurt verder niets. Gewoon inloggen bij abp.Nl is geen probleem .

NL Vlag Pictogram

Capelle aan den IJssel, The Netherlands 1 month ago

Er komt steeds een foutmelding

NL Vlag Pictogram

2566 vj

The Hague, The Netherlands 1 month ago

ligt er al een paar dagen uit

NL Vlag Pictogram

P.Ruigrok

Amsterdam, The Netherlands 2 months ago

Krijg een storingsmelding, nu al drie dagen....

NL Vlag Pictogram

Bery

Nieuwegein, The Netherlands 2 months ago

App werkt al sinds zaterdag niey

NL Vlag Pictogram

Sittard, The Netherlands 2 months ago

Gebruiker onbekend

NL Vlag Pictogram

Kampen, The Netherlands 3 months ago

Als je jaaropgave opzoekt krijg je 'er is iets misgegaan'

Latest abp.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met ABP Pensioenfonds uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Abp.nl en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 1.08 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Abp.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.