Ah.nl een storing - Mei, 2024?

Albert Heijn Storingen en status
Albert Heijn Logo

AH.nl is een online supermarkt die het makkelijk maakt voor klanten om de boodschappen te bestellen en thuis te laten bezorgen. Het biedt een breed scala aan producten en diensten, waaronder vers, diepgevroren en ingeblikte voedingsmiddelen, non-food items, wijn, bier en drank, huishoudelijke artikelen, schoonmaakproducten en meer.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://www.ah.nl/

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

1.19 ms.

Ah.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Albert Heijn problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Albert Heijn storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Albert Heijn Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Utrecht, Utrecht, NL

7

2 dagen geleden

NL Flag Icon

Rotterdam, South Holland, NL

13

14 dagen geleden

NL Flag Icon

Diemen, North Holland, NL

16

20 dagen geleden

NL Flag Icon

Apeldoorn, Gelderland, NL

4

20 dagen geleden

NL Flag Icon

Oss, North Brabant, NL

6

20 dagen geleden

NL Flag Icon

Kloetinge, Zeeland, NL

1

20 dagen geleden

SG Flag Icon

Singapore, Central Singapore, SG

1

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Zeewolde, Flevoland, NL

1

3 maanden geleden

 Flag Icon

, ,

1

geleden

Meest voorkomend Albert Heijn door gebruikers gemelde problemen

46

SAM.ah.nl

20

Activeren bonuskaart

34

Online bestellen werkt niet

Heeft u problemen met Albert Heijn op dit moment?

Werkt ah.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Albert Heijn, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Ah.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

09 Mei 2024 - 08:14

1.19 ms.

200

09 Mei 2024 - 02:43

1.29 ms.

200

08 Mei 2024 - 18:22

1.24 ms.

200

08 Mei 2024 - 12:43

1.05 ms.

200

08 Mei 2024 - 07:12

1.2 ms.

200

08 Mei 2024 - 00:55

1.23 ms.

200

07 Mei 2024 - 18:46

1 ms.

200

Deze tabel toont de ah.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als Albert Heijn voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Ah.nl

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Albert Heijn Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Albert Heijn ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Delft

Delft, The Netherlands 2 weeks ago

Kan m'n boodschappen lijst niet aanvullen en dus ook niet online bestellen.

NL Vlag Pictogram

inez

Rotterdam, The Netherlands 2 weeks ago

de website en de app voor bestellingen doen het niet

NL Vlag Pictogram

Diemen, The Netherlands 2 weeks ago

lsit doesnt load

NL Vlag Pictogram

Houten, The Netherlands 2 weeks ago

kan niet bestellen

NL Vlag Pictogram

Hoofddorp, The Netherlands 2 weeks ago

Storing

NL Vlag Pictogram

SNAH

Amsterdam, The Netherlands 2 weeks ago

Kan geen bestelling afronden

NL Vlag Pictogram

X

Delft, The Netherlands 2 weeks ago

Kan bestelling niet wijzigen

 Vlag Pictogram

, 4 weeks ago

Koopzegels werkt niet

NL Vlag Pictogram

Mk

Krommenie, The Netherlands 1 month ago

Kan niet met telefoon boodschappen scannen

NL Vlag Pictogram

Dordrecht, The Netherlands 2 months ago

Albert Heijn app werkt niet

NL Vlag Pictogram

W-meijer@kpnmail.nl

Amersfoort, The Netherlands 2 months ago

Kan (wijziging) on-line bestelling sinds gisteren niet bevestigen door onbekende fout melding.

NL Vlag Pictogram

Eric

Eemnes, The Netherlands 2 months ago

Kan de bestelling niet afsluiten

NL Vlag Pictogram

R.

Amsterdam, The Netherlands 2 months ago

Kan niet bestellen online en klantenservice reageert niet afgelopen 3 uur

NL Vlag Pictogram

Dordrecht, The Netherlands 2 months ago

Kan geen betaling doen via app

NL Vlag Pictogram

Ria

Naaldwijk, The Netherlands 2 months ago

Mijn bestelling niet kunnen wijzigen, dit begon al rond 22:00 gisteravond. Dan hoop je nog dat het wel goed komt. Klantenservice reageert niet en gaat naar huis om 23:00. Nu heb ik morgen een verkeerd pakket boodschappen en moet ik alsnog naar de winkel. Komt juist deze week helemaal niet uit.

SG Vlag Pictogram

Singapore, Singapore 3 months ago

Geeft technische problemen aan

NL Vlag Pictogram

Hilversum, The Netherlands 3 months ago

Ah app wil geen content laden.

Latest ah.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met Albert Heijn uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Ah.nl en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 1.19 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Ah.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.