Gls-group.eu een storing - Juni, 2024?

GLS Storingen en status
GLS Logo

Gls-group.eu is een bedrijf dat zich richt op logistieke dienstverlening. Het biedt logistieke oplossingen voor hun klanten, waaronder transport, warehousing en distributie. Het biedt ook een breed scala aan andere diensten, zoals douaneafhandeling en verpakkingsoplossingen.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://gls-group.eu/

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

9.29 ms.

Gls-group.eu storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee GLS problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal GLS storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

GLS Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Utrecht, Utrecht, NL

1

3 dagen geleden

NL Flag Icon

Hardenberg, Overijssel, NL

1

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Dordrecht, South Holland, NL

5

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

7

4 maanden geleden

NL Flag Icon

Best, North Brabant, NL

2

4 maanden geleden

NL Flag Icon

Giesbeek, Gelderland, NL

1

4 maanden geleden

NL Flag Icon

Horst, Limburg, NL

1

6 maanden geleden

BE Flag Icon

Hollebeke, Flanders, BE

4

6 maanden geleden

NL Flag Icon

Lelystad, Flevoland, NL

1

7 maanden geleden

Meest voorkomend GLS door gebruikers gemelde problemen

91

Pakket volgen

9

Pakket komt al 2 dagen niet aan

Heeft u problemen met GLS op dit moment?

Werkt gls-group.eu niet voor u? Als u problemen ondervindt met GLS, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Gls-group.eu website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

15 Juni 2024 - 03:26

9.29 ms.

200

14 Juni 2024 - 05:06

9.39 ms.

200

12 Juni 2024 - 00:45

10.03 ms.

200

11 Juni 2024 - 18:23

9.82 ms.

200

11 Juni 2024 - 18:23

9.29 ms.

200

11 Juni 2024 - 13:21

10.05 ms.

200

10 Juni 2024 - 20:36

10.08 ms.

200

Deze tabel toont de gls-group.eu uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als GLS voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Gls-group.eu

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van GLS Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw GLS ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Meijer

Hardenberg, The Netherlands 2 months ago

Ik ben heel erg kwaad. Pakket komt niet aan. Elke dag wordt gemeld dat het tussen dan en dan geleverd wordt maar komt nooit aan.

NL Vlag Pictogram

Best, The Netherlands 4 months ago

Kan palet niet volgen

NL Vlag Pictogram

Juwikna

Dongen, The Netherlands 4 months ago

kan geen pakket volgen

NL Vlag Pictogram

J

Amsterdam, Netherlands 5 months ago

Probeer een andere bezorgoptie te kiezen, maar gaat al fout bij het vinden van het pakket: "Er is iets fout gegaan".

NL Vlag Pictogram

Bram

Rotterdam, Netherlands 7 months ago

Er is iets foutgegaan (meldt de site als die inlaad

Latest gls-group.eu screenshot
Beoordeel uw ervaring met GLS uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Gls-group.eu en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 9.29 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Gls-group.eu, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.