Ing.nl een storing - Mei, 2024?

ING Storingen en status
ING Logo

Ing.nl is een website van ING, een Nederlandse bank. Op deze website kunnen klanten van de bank producten en diensten bekijken en gebruiken, zoals internetbankieren, spaar- en beleggingsproducten en verzekeringen.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

http://ing.nl/

Laatste neer:

niet recentelijk

Reactietijd:

1.27 ms.

Ing.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee ING problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal ING storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

ING Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

6

9 dagen geleden

NL Flag Icon

Mijdrecht, Utrecht, NL

2

27 dagen geleden

NL Flag Icon

Brunssum, Limburg, NL

1

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Marum, Groningen, NL

2

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Rotterdam, South Holland, NL

2

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, Noord-Holland, NL

1

7 maanden geleden

Meest voorkomend ING door gebruikers gemelde problemen

64

iDeal

36

Order inboeken

Heeft u problemen met ING op dit moment?

Werkt ing.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met ING, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Ing.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

10 Mei 2024 - 00:03

1.27 ms.

200

09 Mei 2024 - 14:35

1.33 ms.

200

08 Mei 2024 - 21:58

1.17 ms.

200

08 Mei 2024 - 16:55

1.18 ms.

200

08 Mei 2024 - 00:54

1.38 ms.

200

07 Mei 2024 - 18:48

1.28 ms.

200

07 Mei 2024 - 13:17

1.14 ms.

200

Deze tabel toont de ing.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als ING voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Ing.nl

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van ING Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw ING ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Rene Rutter

Brunssum, The Netherlands 1 month ago

Overboeking wordt niet verwerkt

NL Vlag Pictogram

Amsterdam, The Netherlands 1 month ago

geen ideal betaling mogelijk

NL Vlag Pictogram

B.h

Veenendaal, The Netherlands 1 month ago

De pinbetalingen van CCV van zondag op maandag zijn niet bijgeschreven. Dit al in de middag gemeld bij ING..ik moest nog even geduld hebben...tot op heden nog niks. Normaal al rond 05.00-07.00 uur bijgewerkt.

NL Vlag Pictogram

Anja

The Hague, The Netherlands 1 month ago

de ING website is onbereikbaar, zodra ik naar ing.nl wil, krijg ik de volgende melding:

Beveiligde verbinding mislukt
Fout tijdens het verbinden met www.ing.nl.
De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

NL Vlag Pictogram

B. Burghouts

Zaandam, The Netherlands 2 months ago

Kom niet in de app en kan de app ook niet updaten.

Latest ing.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met ING uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Via |

Website

Vaak gestelde vragen

We hebben onlangs browserverzoeken gestuurd naar Ing.nl en het werkt metstatus code 200 (UP) en een antwoordtijd van 1.27 ms. Wij raden u aan uw cache te wissen of uw app opnieuw op te starten/bij te werken.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Ing.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.