Lloyds Bank een storing - Juni, 2024?

Lloyds Bank Storingen en status
Lloyds Bank Logo

Lloydsbank.nl is een online bankdienst die wordt aangeboden door Lloyds Bank. Het biedt cliënten de mogelijkheid om financiële transacties uit te voeren, zoals het storten en opnemen van geld, het doen van betalingen en het beheren van hun bankrekeningen.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

https://www.bankofscotland.de/technischer-fehler

Laatste neer:

Naar beneden (nu)

Reactietijd:

geen reactie

Lloyds Bank storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Lloyds Bank problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Lloyds Bank storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Lloyds Bank Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

3

10 dagen geleden

NL Flag Icon

Venlo, Limburg, NL

1

21 dagen geleden

NL Flag Icon

's-Hertogenbosch, North Brabant, NL

4

22 dagen geleden

NL Flag Icon

Doetinchem, Gelderland, NL

5

22 dagen geleden

NL Flag Icon

Appingedam, Groningen, NL

3

22 dagen geleden

NL Flag Icon

Rotterdam, South Holland, NL

3

22 dagen geleden

NL Flag Icon

Staphorst, Overijssel, NL

1

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Hoogeveen, Drenthe, NL

2

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Utrecht, Utrecht, NL

1

7 maanden geleden

Meest voorkomend Lloyds Bank door gebruikers gemelde problemen

100

Inloggen

Heeft u problemen met Lloyds Bank op dit moment?

Werkt lloydsbank.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Lloyds Bank, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Lloydsbank.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

15 Juni 2024 - 07:34

no response

400

14 Juni 2024 - 14:48

no response

400

14 Juni 2024 - 00:39

no response

400

11 Juni 2024 - 22:19

no response

400

11 Juni 2024 - 08:27

no response

400

11 Juni 2024 - 01:03

no response

400

10 Juni 2024 - 05:10

no response

400

Deze tabel toont de lloydsbank.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als Lloyds Bank voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Lloydsbank.nl

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Lloyds Bank Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Lloyds Bank ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Marion de Boer-Philipsen

Venlo, The Netherlands 3 weeks ago

Kan niet inloggen kreeg bij 1ste poging meteen al de melding te vaak doorverwezen

NL Vlag Pictogram

Eric

Laren, The Netherlands 3 weeks ago

Website niet bereikbaar

NL Vlag Pictogram

Jeannette

Rotterdam, The Netherlands 3 weeks ago

Kan niet inloggen. Er staat dat de site me te vaak heeft omgeleid. Cookies verwijderen helpt niets.

NL Vlag Pictogram

AvW

Zoetermeer, The Netherlands 1 month ago

Storing en geen melding op website vind ik niet super!

NL Vlag Pictogram

J. Muller

Roosendaal, The Netherlands 2 months ago

M Tan komt niet door via SMS, ondanks goede mobiele nummer

NL Vlag Pictogram

johan

Vught, The Netherlands 5 months ago

website niet bereikaar

NL Vlag Pictogram

Chris

Utrecht, Netherlands 7 months ago

Spaargeld wordt niet bijgeboekt op spaarrekening

Latest lloydsbank.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met Lloyds Bank uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Via |

Website

Vaak gestelde vragen

Het lijkt erop dat de website Lloydsbank.nl tijdelijk uitvalt

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Lloydsbank.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.