Picnic.app een storing - Mei, 2024?

Picnic Storingen en status
Picnic Logo

Picnic.app is een innovatief platform dat mensen in staat stelt om online samen te komen voor een virtueel picknick. Het maakt het mogelijk om met je vrienden, familie of collega's samen te komen voor een sociaal evenement. Met Picnic.app kun je gemakkelijk picknicks organiseren, waarbij gebruikers verhalen kunnen delen, spelletjes kunnen spelen en lekkere maaltijden kunnen bereiden.

Laatste controle: Juist nu. |

URL Gecontroleerd:

http://picnic.app/nl/

Laatste neer:

Naar beneden (nu)

Reactietijd:

geen reactie

Picnic.app storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Nee Picnic problemen gemeld in de laatste 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Picnic storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de UTC tijdzone.

Picnic Locaties van storingen

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Arnhem, Gelderland, NL

5

18 dagen geleden

NL Flag Icon

Amersfoort, Utrecht, NL

2

20 dagen geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

8

20 dagen geleden

NL Flag Icon

's-Hertogenbosch, North Brabant, NL

2

25 dagen geleden

NL Flag Icon

Beilen, Drenthe, NL

3

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Rotterdam, South Holland, NL

1

1 maanden geleden

NL Flag Icon

Maastricht, Limburg, NL

1

1 maanden geleden

LU Flag Icon

Luxembourg, Luxembourg, LU

1

3 maanden geleden

Meest voorkomend Picnic door gebruikers gemelde problemen

65

Betalen

35

De app doet het niet

Heeft u problemen met Picnic op dit moment?

Werkt picnic.app niet voor u? Als u problemen ondervindt met Picnic, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de dienst te melden

Picnic.app website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Status Code

10 Mei 2024 - 00:04

no response

400

09 Mei 2024 - 16:46

no response

400

09 Mei 2024 - 06:17

no response

400

08 Mei 2024 - 20:05

no response

400

08 Mei 2024 - 07:16

no response

400

08 Mei 2024 - 00:52

no response

400

07 Mei 2024 - 18:48

no response

400

Deze tabel toont de picnic.app uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de DownStatus NL dienst. Alle gegevens in de tabel zijn in de UTC tijdzone. Als Picnic voor u down of traag is. U kunt proberen een VPN-dienst te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en ook de onderstaande Tips raadplegen

Algemene tips om te repareren Picnic.app

  • Controleer de URL: Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat: Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen: Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen: Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken: U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten: Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus: Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus: Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen: Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Word lid van Picnic Discussie

Suggesties? Problemen? Storingen?
Deel uw Picnic ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Vlag Pictogram

Linda

Nijmegen, The Netherlands 1 month ago

Geen verbinding

NL Vlag Pictogram

Nanc

Meppel, The Netherlands 1 month ago

De app blijft steeds hangen. Kan geen boodschappen zoeken en mijn winkelmandje niet openen. Kan mijn bestelling niet afronden.

NL Vlag Pictogram

sas

Medemblik, The Netherlands 1 month ago

app werkt niet

NL Vlag Pictogram

Judith

Maastricht, The Netherlands 1 month ago

Als ik mijn app open blijf ik het picnic karretje zien, maar opent verder niet.

NL Vlag Pictogram

els

Amsterdam, The Netherlands 2 months ago

al sinds 18 uur in storing

NL Vlag Pictogram

Cees Mul

Amsterdam, The Netherlands 2 months ago

sinds verschillende dagen heb ik geen verbinding met de website. Ik krijg voort durend dat de site gerepareerd moet worden, en dat ik over een poosje het nog eens moet proberen.

Latest picnic.app screenshot
Beoordeel uw ervaring met Picnic uptime prestaties over de laatste 30 dagen

Dien hier uw klachten in:

Via |

Twitter

Via |

Facebook

Vaak gestelde vragen

Het lijkt erop dat de website Picnic.app tijdelijk uitvalt

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Picnic.app, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.