youfone.nl een storing - Oktober, 2024?

Youfone Storingen en status
Youfone Logo

Youfone.nl is een bedrijf dat telefonie- en internetdiensten aanbiedt, waarbij klanten zelf hun abonnement aan kunnen passen aan hun persoonlijke behoeften. Het bedrijf biedt ook de mogelijkheid om onbeperkt te bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland en meer dan 50 landen wereldwijd.

Laatste controle: Zojuist |

URL gecontroleerd:

https://www.youfone.nl/

Laatste neer:

Omlaag (op dit moment)

Reactietijd:

geen reactie

youfone.nl storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Geen Youfone problemen gemeld in de afgelopen 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Youfone storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de Europe/Amsterdam tijdzone.

Recente Youfone Gebruikersrapporten

Bekijk de laatste gebruikersrapporten over Youfone, met een gedetailleerde beschrijving van de soorten problemen en hun locaties. Zo kun je bepalen of anderen in jouw omgeving soortgelijke problemen hebben.

  • NL Flag Icon
    jul. 24, 2024 - 09:03

    Een bezoeker van Groningen, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Voicemail

  • NL Flag Icon
    jul. 24, 2024 - 01:38

    Een bezoeker van Amsterdam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Voicemail

  • NL Flag Icon
    jul. 14, 2024 - 18:17

    Een bezoeker van Doesburg, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Telefoon

  • NL Flag Icon
    jul. 13, 2024 - 01:10

    Een bezoeker van Rotterdam, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Voicemail

  • NL Flag Icon
    jun. 25, 2024 - 23:49

    Een bezoeker van Nijmegen, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Telefoon

  • NL Flag Icon
    jun. 16, 2024 - 14:45

    Een bezoeker van Leest, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Telefoon

  • NL Flag Icon
    mei 28, 2024 - 16:25

    Een bezoeker van Berkenwoude, The Netherlands heeft een probleem gemeld met Telefoon

Word lid van Youfone Discussie

Suggesties? Problemen? Uitval?
Deel uw Youfone ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Flag Icon

Piet

Groningen, The Netherlands 2 maanden ago

8.10u stopt tv beeld en draait een rondje midden in beeld

NL Flag Icon

Fred

Doesburg, The Netherlands 2 maanden ago

Het YouFone nummer geeft aan dat de telefoon niet bereikt kan worden, alsof hij afgesloten is.

NL Flag Icon

Piet

Leest, The Netherlands 3 maanden ago

Geen internet al uren niet herstarten en herstel help niet
Tijd om over te stappen

NL Flag Icon

Zegveld, The Netherlands 4 maanden ago

Slecht of geen internet

NL Flag Icon

Onbelangrijk

The Hague, The Netherlands 5 maanden ago

Geen internet

Meest voorkomende Youfone problemen gemeld door gebruikers

75

Telefoon

25

Voicemail

Youfone Storingslocaties

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Groningen, Groningen, NL

1

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Amsterdam, North Holland, NL

1

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Doesburg, Gelderland, NL

3

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Rotterdam, South Holland, NL

7

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Leest, North Brabant, NL

1

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Zegveld, Utrecht, NL

2

4 maanden geleden

NL Flag Icon

Zwolle, Overijssel, NL

1

6 maanden geleden

Ondervindt u momenteel problemen met Youfone?

Werkt youfone.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Youfone, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de service te melden

youfone.nl website antwoordstatus geschiedenis

Datum en tijd

Reactietijd

Statuscode

okt. 10, 2024 - 03:34

geen reactie

400

okt. 09, 2024 - 07:56

geen reactie

400

okt. 09, 2024 - 02:35

geen reactie

400

okt. 08, 2024 - 19:56

geen reactie

400

okt. 05, 2024 - 02:23

geen reactie

400

okt. 03, 2024 - 13:56

geen reactie

400

okt. 01, 2024 - 02:35

geen reactie

400

Deze tabel toont de youfone.nl uitvalverzoeken en antwoordbrowsercontroles die automatisch worden uitgevoerd door de downstatus.nl-service. Alle gegevens in de tabel staan in de Europe/Amsterdam tijdzone. Als Youfone down of traag is voor jou. Je kunt proberen een VPN-service te gebruiken (om het vanaf een andere locatie te proberen) en bekijk ook de Tips hieronder

Tips als youfone.nl niet werkt

  • Controleer de URL - Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat - Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen - Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen - Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken - U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten - Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus - Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus - Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen - Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Latest youfone.nl screenshot
Beoordeel uw ervaring met Youfone uptime prestaties in de afgelopen 30 dagen

Dien hier je klachten in:

Via |

X

Via |

Facebook

Via |

Website
  • Populaire sites

  • Controleer youfone.nl Serverstatus.

  • Controleer youfone.nl Serverstatus.

  • Controleer youfone.nl Serverstatus.

  • Controleer youfone.nl Serverstatus.

  • Controleer youfone.nl Serverstatus.

  • Controleer youfone.nl Serverstatus.

  • Controleer youfone.nl Serverstatus.

  • Controleer youfone.nl Serverstatus.

  • Controleer youfone.nl Serverstatus.

  • Controleer youfone.nl Serverstatus.

Veelgestelde vragen

Het lijkt erop dat de website Youfone.nl tijdelijk uitvalt

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Youfone.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.