Zilveren Kruis een storing - Oktober, 2024?

Zilveren Kruis Storingen en status
Zilveren Kruis Logo

Zilverenkruis.nl is een website die mensen helpt met het vergelijken en kopen van zorgverzekeringen en het beheren van hun gezondheidszorg. Het biedt een eenvoudig overzicht van alle verzekeringen, inclusief prijzen, dekkingen en andere details. Zilverenkruis.nl biedt ook informatie over gezondheid en zorg, evenals een reeks hulpmiddelen om te helpen bij het navigeren door de gezondheidszorg.

Zilveren Kruis storingen gemeld door gebruikers in de laatste 24 uur

Geen Zilveren Kruis problemen gemeld in de afgelopen 24 uur

Deze grafiek toont het aantal Zilveren Kruis storingen/problemen gemeld door gebruikers in de afgelopen 24 uur. Alle gegevens in de grafiek staan in de Europe/Amsterdam tijdzone.

Recente Zilveren Kruis Gebruikersrapporten

Bekijk de laatste gebruikersrapporten over Zilveren Kruis, met een gedetailleerde beschrijving van de soorten problemen en hun locaties. Zo kun je bepalen of anderen in jouw omgeving soortgelijke problemen hebben.

  • NL Flag Icon
    sep. 21, 2024 - 17:54

    Een bezoeker van Apeldoorn, The Netherlands heeft een probleem gemeld met kostenoverzicht niet beschikbaar

  • NL Flag Icon
    sep. 18, 2024 - 13:20

    Een bezoeker van Eindhoven, The Netherlands heeft een probleem gemeld met kostenoverzicht niet beschikbaar

  • NL Flag Icon
    sep. 17, 2024 - 11:32

    Een bezoeker van Alphen aan den Rijn, The Netherlands heeft een probleem gemeld met declaratie insturen

  • DE Flag Icon
    sep. 16, 2024 - 15:04

    Een bezoeker van Stadtlohn, Germany heeft een probleem gemeld met declaratie insturen

  • NL Flag Icon
    sep. 13, 2024 - 17:39

    Een bezoeker van Oosterzee, The Netherlands heeft een probleem gemeld met declaratie insturen

  • NL Flag Icon
    sep. 13, 2024 - 15:39

    Een bezoeker van Wilp, The Netherlands heeft een probleem gemeld met declaratie insturen

  • NL Flag Icon
    sep. 13, 2024 - 15:05

    Een bezoeker van Leiden, The Netherlands heeft een probleem gemeld met declaratie insturen

Word lid van Zilveren Kruis Discussie

Suggesties? Problemen? Uitval?
Deel uw Zilveren Kruis ervaring met andere gebruikers over de hele wereld.

NL Flag Icon

Aat Harkes

Alphen aan den Rijn, The Netherlands 25 dagen ago

Ik kan niet inloggen. Wat is de oorzaak?

NL Flag Icon

S. Cox

Oosterzee, The Netherlands 29 dagen ago

Website niet toegankelijk

NL Flag Icon

A Brugman

Leiden, The Netherlands 29 dagen ago

uw website ligt eruit!!! Kan niet inloggen

NL Flag Icon

A Brugman Leiden

Leiden, The Netherlands 29 dagen ago

de website zilveren kruis is off line. kan niet inloggen

NL Flag Icon

K.Voor

Ede, The Netherlands 1 maanden ago

na toevoegen factuur blijft systeem zeggen dat uploaden is mislukt. Ook na enkele malen opnieuw proberen

NL Flag Icon

Leerdam, The Netherlands 2 maanden ago

Meerdere keren kun je niet inloggen, ze vragen wel 3x je ww en dan nog kun je niets. Vooral in het weekend

NL Flag Icon

Leerdam, The Netherlands 2 maanden ago

Meerdere keren kun je niet inloggen, ze vragen wel 3x je ww en dan nog kun je niets. Vooral in het weekend

NL Flag Icon

Kleijn

Groesbeek, The Netherlands 2 maanden ago

Inloggen schakelt niet over naar digi d

NL Flag Icon

Van Kampen

Apeldoorn, The Netherlands 3 maanden ago

Zilveren kruis pagina's laden niet

NL Flag Icon

Henny Kluitmans

Zeewolde, The Netherlands 3 maanden ago

Ik kan geen declaratie insturen; niet via de website en ook niet via de app. Onacceptabel van zo'n grote organisatie.

NL Flag Icon

M. Kuzelj

Delft, The Netherlands 4 maanden ago

Als ik wil inloggen bij mijn gegevens dan krijg ik een melding dat er een storing is. Dit is al een paard dagen zo.

NL Flag Icon

.

The Hague, The Netherlands 8 maanden ago

Url rejected melding

NL Flag Icon

Kassies

Zwolle, The Netherlands 8 maanden ago

kan geen documenten downloaden

NL Flag Icon

Utrecht, The Netherlands 8 maanden ago

Geen verbinding met mijnzilverenkruis al 3 dagen geen toegang

NL Flag Icon

T

Zaandam, The Netherlands 9 maanden ago

The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.

NL Flag Icon

Lars

Tolbert, The Netherlands 9 maanden ago

lijkt plat te liggen

The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.

Your support ID is: <13309111643428041252>

[Go Back]

NL Flag Icon

Eindhoven, The Netherlands 9 maanden ago

storing, werkt niet

NL Flag Icon

Lelystad, The Netherlands 10 maanden ago

Kan niet in de app komen

NL Flag Icon

anoniem

Bergschenhoek, The Netherlands 10 maanden ago

Storing bij het definitief maken van het afsluiten van de nieuwe zorgverzekering

NL Flag Icon

J de Jonge

The Hague, The Netherlands 10 maanden ago

kan niet inloggen om te declareren, op geen enkele site die er toe zou kunnen leiden

NL Flag Icon

Jfm

Tilburg, Netherlands 11 maanden ago

Onbereikbaar...??!

NL Flag Icon

Zwolle, Netherlands 1 jaren ago

Meest voorkomende Zilveren Kruis problemen gemeld door gebruikers

76

Inloggen

22

declaratie insturen

3

kostenoverzicht niet beschikbaar

Zilveren Kruis Storingslocaties

Locatie

Rapporten

Laatst gerapporteerd

NL Flag Icon

Apeldoorn, Gelderland, NL

8

21 dagen geleden

NL Flag Icon

Eindhoven, North Brabant, NL

6

24 dagen geleden

NL Flag Icon

Alphen aan den Rijn, South Holland, NL

18

25 dagen geleden

NL Flag Icon

Westerland, North Holland, NL

17

2 maanden geleden

NL Flag Icon

Meppel, Drenthe, NL

3

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Zeewolde, Flevoland, NL

2

3 maanden geleden

NL Flag Icon

Utrecht, Utrecht, NL

9

5 maanden geleden

NL Flag Icon

Zwolle, Overijssel, NL

4

8 maanden geleden

NL Flag Icon

Tolbert, Groningen, NL

2

9 maanden geleden

NL Flag Icon

Maastricht, Limburg, NL

1

11 maanden geleden

Ondervindt u momenteel problemen met Zilveren Kruis?

Werkt zilverenkruis.nl niet voor u? Als u problemen ondervindt met Zilveren Kruis, gebruik dan een van de onderstaande opties om een probleem met de service te melden

Tips als zilverenkruis.nl niet werkt

  • Controleer de URL - Een van de meest voorkomende oorzaken van het niet kunnen bezoeken van een webpagina is het invoeren van een onjuiste URL. Bij een verkeerde URL kan de website doorverwijzen naar een andere website of een foutpagina weergeven.

  • Gebruik een ander apparaat - Probeer een andere computer of apparaat te gebruiken om toegang te krijgen tot de website of app. We raden u ook aan om te proberen uw apparaat opnieuw op te starten.

  • Browser cache verwijderen - Het is mogelijk dat bestanden in de cache voorkomen dat uw browser nieuwe webpagina's downloadt. De pagina verversen zal dit verhelpen. Klik daarvoor op Ctrl + F5 op een Windows PC of Cmd + Shift en druk dan op R op een Mac.

  • Browser cookies wissen - Het wissen van browsercookies verhelpt bepaalde problemen, zoals laad- of opmaakproblemen op sites. U kunt dit doen door te klikken op uw browserinstellingen, vervolgens op privacy en vervolgens op het wissen van browsergegevens.

  • Incognito modus gebruiken - U kunt ook eerst proberen de website in privémodus of incognitomodus te bekijken. Hierdoor worden cookies en alle tijdelijke cache automatisch uitgeschakeld.

  • Uw router opnieuw opstarten - Probeer uw netwerkverbinding opnieuw op te starten als andere websites of apps problemen hebben of traag werken.

  • Firewall en antivirus - Uw ISP-provider kan de website of app die u probeert te bezoeken hebben geblokkeerd. Als dat het geval is, kunt u proberen een VPN-dienst te gebruiken om de website of app te bezoeken om te zien of het zal werken.

  • Controleer uw firewall en antivirus - Deze kunnen soms de toegang tot bepaalde websites of diensten blokkeren. Om dit probleem op te lossen, kunt u overwegen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of het probleem daarmee wordt opgelost.

  • DNS-cache wissen - Om de zaken te versnellen, slaan alle OS-systemen naamresolutie-informatie op in de DNS-cache. In uw geval kan de opgeslagen informatie verouderd of onjuist zijn. Wij adviseren u te zoeken naar How-To gidsen op het web om uw DNS Cache te wissen.

Beoordeel uw ervaring met Zilveren Kruis uptime prestaties in de afgelopen 30 dagen

Dien hier je klachten in:

Via |

X

Via |

Facebook
  • Populaire sites

  • Controleer zilverenkruis.nl Serverstatus.

  • Controleer zilverenkruis.nl Serverstatus.

  • Controleer zilverenkruis.nl Serverstatus.

  • Controleer zilverenkruis.nl Serverstatus.

  • Controleer zilverenkruis.nl Serverstatus.

  • Controleer zilverenkruis.nl Serverstatus.

  • Controleer zilverenkruis.nl Serverstatus.

  • Controleer zilverenkruis.nl Serverstatus.

  • Controleer zilverenkruis.nl Serverstatus.

  • Controleer zilverenkruis.nl Serverstatus.

Veelgestelde vragen

Jeśli wszystko inne zawiedzie, zgłoś problem do nas, abyśmy mogli go dalej zbadać. Możesz również sprawdzić, czy inni użytkownicy mają ten sam problem na naszej stronie internetowej.

Als u trage prestaties ervaart tijdens het gebruik van Zilverenkruis.nl, kan het aan uw internetverbinding liggen. Voordat u uw internetprovider belt om te vragen naar de trage snelheid, moet u eerst uw cache wissen, de app bijwerken en controleren of er storingen zijn.

HTTP response status code is een 3-cijferige code die door de server wordt teruggestuurd en die de status van de aanvraag aangeeft. De code gaat meestal vergezeld van een bericht met aanvullende informatie over het antwoord, zoals:
  • 2XX - Succesvol - Website is up & bereikbaar.

  • 3XX - Redirect - De website is toegankelijk, maar de browser wordt omgeleid naar een andere pagina.

  • 4XX - Browserfout - De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of bestaat niet.

  • 5XX - Serverfout - Er zijn interne fouten op de server.

De statuscode helpt ontwikkelaars en gebruikers te begrijpen wat er met een bepaald verzoek gebeurt. Dit dient ook als leidraad om indien nodig de juiste acties te ondernemen.

De HTTP-responstijd is de tijd die een website nodig heeft om te reageren op een verzoek van uw apparaat. Het berekent hoe lang het duurt voordat een website is geladen nadat u op een link hebt geklikt of een URL in uw browser hebt getypt.

Naast het proberen van een ander toestel, kunt u ook controleren of de software van uw toestel up-to-date is door in uw instellingen te controleren op beschikbare updates.

Als het probleem aanhoudt nadat u al onze tips hebt geprobeerd, kunt u het probleem aan ons melden zodat we het verder kunnen onderzoeken. Zo kunt u ook zien of andere gebruikers het probleem ook ervaren.